Beantwoord

Hoe kan het dat de app niet werkt?

  • 10 September 2021
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Hoe kan het dat de app niet werkt, ik heb alles ingevoerd maar om 1 of andere vage reden kan ik mijn abbonoment niet koppelen. 

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 15 September 2021, 19:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gaat dit om de MijnKPN app?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Briann12345 ,

Ben je soms een nieuwe klant? 

De eerste twee/drie dagen lukt het nog niet om jouw producten te koppelen in Mijn KPN. Na een paar dagen is de achterliggende administratie op orde en kun je jouw producten wel koppelen. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Briann12345! Is het inmiddels gelukt om jouw abonnement te koppelen? 

Zo niet, dan lees ik graag wat voor een abonnement je precies probeert te koppelen, waar het precies misgaat en welke foutmelding je krijgt? We denken graag met je mee!