Beantwoord

Hoe kan ik mijn data NFC simkaart koppelen in MijnKPN?

  • 18 November 2022
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Ik heb een tablet met een Postpaid NFC aangeschaft (abonnement) . Op de rekening staat een ander klantnummer dan het klantnummer van mijn KPN abonnement. Ik heb geprobeerd om de NFC toe te voegen in de MijnKPN omgeving. Hiervoor heb ik o.a. het telefoonnummer nodig behorende bij mijn NFC card. Deze heb ik niet gekregen. Hoe kan ik de NFC card toch toevoegen. Alvast bedankt voor de reacties.  

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 November 2022, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @HP33 en welkom op het forum! Het 097-telefoonnummer dat hoort bij je data abonnement heb je per mail ontvangen op het contract dat bij dit abonnement hoort. Als je die mail gevonden hebt kun je dat 097-nummer opgeven in je MijnKPN, en plaats je het data simkaartje tijdelijk even in een toestel dat SMS berichten kan ontvangen. Je krijgt, na het aanvragen van de koppeling, dan een SMS verificatie. Als die doorlopen is dan is het abonnement gekoppeld aan je MijnKPN account. 🙂 Hopelijk lukt het zo!Â