Vraag

Hoe kan ik mijn emailadres gebruiken voor meerdere accounts?

  • 16 April 2022
  • 4 reacties
  • 208 keer bekeken

mijn emailadres gebruik voor een klant om zijn facturen te downloaden, maar nu heb ik zelf een kpn product en kan ik geen eigen account aanmaken omdat het emailadres al in gebruik is. Is dit op te lossen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Als ik jouw was had ik voor die klant een ander e-mail adres aangemaakt. En natuurlijk niet je eigen adres gebruikt. Maar je kan nu voor je KPN Account ook een alias toevoegen aan je e-mail box en daarmee een eigen KPN ID / KPN Account maken!

Dat kan een alias (extra e-mail adres) in dezelfde box zijn of een hele andere box.

Je kan bij kpn tot 6 boxen hebben. Elke box kan weer tot 10 aliassen erbij hebben.

Boxen en aliassen maak je via

http://email.kpn.com ,

Reputatie 7

mijn emailadres gebruik voor een klant om zijn facturen te downloaden, maar nu heb ik zelf een kpn product en kan ik geen eigen account aanmaken omdat het emailadres al in gebruik is. Is dit op te lossen?

Je kunt beide producten onder dezelfde (jouw) KPN ID hangen en dan kan je van van beide producten de facturen inzien en downloaden.

top, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Peter B OCE, zoals je al gezien hebt denken we hier op het forum graag met je mee! Ik zie dat je goede adviezen van PeterG en wjb gekregen hebt. Nog een aanvulling daarop; als je inlogt in MijnKPN kan je er ook voor kiezen om dat huidige abonnement van die klant te ontkoppelen van jouw account. Dan kan je vervolgens jouw eigen abonnement koppelen en inzien. 

Als je vragen hebt, laat het gerust hier weten.