Beantwoord

Hoe moet ik MijnKPN installeren?

  • 30 September 2021
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Ik wil mijn kpn instaleren. Omdat we in t buitenland zijn en wilen we de mb -'s onderling verdelen. Hoe werkt dit en hoe moet ik me bij mijn kpn aanmelden? 

Met vriendelijke groet

Mevr. E.c. van rooy 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 30 September 2021, 21:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Tanya van Rooy, welkom.

Wat leuk dat jij gebruik wilt maken van MijnKPN om MB's te delen! Ik help je graag met het instaleren en het aanmaken van een account. 

Om te beginnen heb je natuurlijk een MijnKPN profiel nodig. Het is je gelukt om op het forum je vraag te stellen dus ik ga er vanuit dat je deze al hebt, en dat je deze stap al hebt gedaan :wink:. Een MijnKPN profiel kan met ieder email adres worden aangemaakt, dat hoeft dus niet per se met een email adres dat eindigt op @kpnmail.nl maar mag bijvoorbeeld ook een gmail, hotmail of outlook adres zijn. Je kan via deze webpagina inloggen op jouw MijnKPN account. Als je nog geen profiel hebt kan je je voor MijnKPN registreren

Wanneer je inlogt op MijnKPN kom je op de startpagina. Zie jij daar de mobiele nummers staan waartussen jij MB's wil delen? Zo ja, kan je via de knop "MB's delen” gelijk MB's delen. Heb je geen beschikking tot een computer, instaleer dan de MijnKPN app via de Google Playstore of de Apple App store. (Het instaleren van de wordt sowieso aangeraden, zo heb je altijd overzicht) 

Zijn de mobiele nummers waartussen je MB's wil delen nog niet zichtbaar? Ga dan naar het kopje “producten” en klik op “+ product koppelen”. Vul de gevraagde gegevens in en wacht op de verificatie SMS. Dit kan uiteraard ook via de app. Zodra beide nummers in MijnKPN staan, is het mogelijk om MB's te delen. LET OP: Beide nummers moeten op hetzelfde adres geregistreerd zijn, let daarbij ook goed op toevoegingen bijvoorbeeld 123 en 123A. Ook moeten beide nummers zijn aangemeld voor Hussel/KPN compleet. Meestal gebeurt dit automatisch, als jullie nog niet aangemeld zijn voor Hussel kunnen jullie je via deze link aanmelden

Hopelijk komen jullie er met deze tips uit! Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust.