Vraag

Hoe voeg ik prepaidnummer toe aan MijnKPN app zonder sms?

  • 7 February 2022
  • 6 reacties
  • 95 keer bekeken

Hallo, op welke wijze kan ik een prepaid nummer toevoegen aan MijnKPN app? De simkaart zit in een alarmsysteem, het lukt niet via de gebruikelijke route waarbij er een sms gestuurd wordt met code. Het alarmsysteem kan geen sms met code ontvangen/zichtbaar maken. Vanwege updaten beltegoed wil ik dit nummer wel graag in mijn kpn app plaatsen 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Simkaart uit het alarmsysteem halen en in een mobiel plaatsen voor het ontvangen van de sms is de enige optie.

Dank voor reactie, is een probleem. In alarm gaat grote simkaart, mijn oude Nokia ( waar grote simkaart in past)werkt niet meer, kwam ik achter. Die optie had ik al geprobeerd. In mijn iPhone zit mini of Micro 

Vraag een vervangende simkaart aan (drie in 1). Je kunt de nanosim dan weer terug doen in de adapter en weer plaatsen in je alarmsysteem.

KPN biedt 2 soorten simkaarten aan:

3-in-1 simkaart

De 3-in-1 simkaarten zijn fysieke simkaarten waar je kleinere formaten uit kunt klikken. Je hoeft dus niet te knippen. Deze simkaart bevat de mini-, de micro- en de nanosimkaart (de kleinste). De werking van de simkaarten is hetzelfde, het toestel bepaalt het type simkaart.

https://www.kpn.com/service/mobiel/vervang-je-simkaart.htm

Twijfel alleen of die hele oude alarmsystemen dit kunnen lezen. Volgens mij wel. Waarom anders een drie in één simkaart.

 

 

Is splinternieuw blaupunkt gsm alarmsysteem 😇

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @john en mariska, lees dat @Jeroen Ruiter jullie al op weg heeft geholpen. Is het gelukt om een nieuw simkaart aan te vragen? En is het probleem daarmee ook opgelost? Ik hoop van wel!

Hallo, via kpn klantenservice een andere oplossing gevonden. De kpn prepaid app gedownload, via deze weg opwaarderen. Dit was voor mij de simpelste oplossing 👍