Beantwoord

Ik ben overgestapt van Telfort naar KPN en kan mijn producten niet koppelen

  • 15 December 2020
  • 8 reacties
  • 116 keer bekeken

Helaas kan ik mijn producten niet koppelen in MijnKPN. Ik zie alleen mijn telfort mobiele abonnement terug. Ik kan hierdoor mijn abbo niet wijzigen, doordat ik geen KPN klantnummer voor internet/tv lijk te bezitten.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 December 2020, 08:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Babs1986 , als je automatisch bent gemigreerd van TFT naar KPN kun je inloggen in MijnKPN met dezelfde gegevens als je deed in MijnTelfort.

Daar staat als het goed is je thuisabo gekoppeld, zo niet dan alsnog koppelen d.m.v. het ingeven van de laatste 3 cijfers van je IBAN, daar kun je dan meteen je mobiele abo koppelen.

Helaas werkt dat niet.

Hallo @Babs1986 , wat voor (fout)-melding(en) krijg je wanneer je wat doet?

 

Dat het KPN klantnummer niet werkt. Terwijl dit de enige is die ik bezit,

Hallo @Babs1986 , geef in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 

Done, dank je wel voor de hulp.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Babs1986, en welkom bij KPN :slight_smile:  Zoals Jan al zei kan ik je het klantnummer sturen, als je die nog niet hebt gevonden. Op je forumprofiel zie ik alleen nog geen gegevens staan, daardoor kan ik het nog niet voor je opzoeken. Als ik daar nog met je mee kan kijken kan je je dat volledig invullen, met de laatste 3 cijfers van je IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”. Met de volledige gegevens weet ik zeker dat ik het klantnummer aan de contracthouder geef, zodat jouw gegevens alleen bij jou bekend blijven. Als je hieronder een seintje geeft als je hebt ingevuld kan ik voor je aan de slag.

Reputatie 7

We hebben geen reactie van je gezien @Babs1986, als we nog met je mee kunnen kijken kan je je profiel invullen en dat hieronder laten weten. Ook voor andere vragen weet je ons te vinden.