Beantwoord

Ik kan al maanden niet mijn contract inzien en wijzigen.

  • 24 September 2021
  • 12 reacties
  • 153 keer bekeken

Reputatie 1

Beste allemaal,

Ik kan inloggen op mijn kpn.

Alles werkt prima.

Maar………………….ik kan al maanden niet mijn contract inzien en zonodig wijzigen.

Hij laat alleen een paar bewegende balkjes zien waar eigenlijk mijn contract zou moeten staan.

Wie heeft hier nog meer last van, want ik vind het hoogst irritant en soms denk ik dat de kpn het expres doet zodat zij klanten met dure contracten behouden…………………..

icon

Beste antwoord door GeSp 27 September 2021, 02:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Elcami ,

Ik neem aan dat je de internetversie bedoelt, dus via jouw PC of tablet. 
 

Probeer eens jouw internetgeschiedenis en cookies te wissen. Daarna zou alles weer zichtbaar moeten zijn. 

Reputatie 1

Dank je wel Noordzee. Dat ga ik proberen. Als het niet werkt kom ik hier weer terug. :wink:

Reputatie 1

Hoi Noordzee,

Ik heb precies gedaan wat je schreef: Internetgeschiedenis en cookies geweest, maar helaas niet met het beoogde resultaat.

Ik kan nog steeds mijn contract niet inzien en/of wijzigen.

Heb je misschien nog meer advies?

Alvast hartelijk bedankt. 

Reputatie 7
Badge +17

Goede tip @Noordzee! Jammer dat het helaas niets heeft opgeleverd. Als je je abonnement wilt aanpassen en dit lukt niet online, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice (0800-0402). Zij helpen je ook graag verder met het wijzigen van je abonnement. 

Uiteraard wil je dit zelf kunnen doen, dus is even de vraag waarom het niet lukt. Via welke browser gebruik je en heb je al eens een andere browser geprobeerd? Denk aan: Google Chrome, Internet Explorer, Safari..

 

Reputatie 1

Hoi Lisa, Ik gebruik Google Chrome, maar ik vind persoonlijk dat het gewoon moet werken. Ik heb ook Internet explorer geprobeerd, maar daar werkt mijn KPN ook niet. Ik kan wel inloggen, maar dan houdt het op. KPN wil dat we alles zelf doen en het liefste zonder telefonisch contact, dus dan moet mijn KPN gewoon werken. Ik ben nu zover dat ik het spuugzat ben en ik heb ook geen zin om weer een half uur of 3 kwartier aan de telefoon te hangen. Ik ga dus waarschijnlijk overstappen. KPN is tenslotte toch 1 van de duurste en dan vind ik dat ik daar ook wat voor mag verwachten. Helaas komt mijn verwachtingspatroon niet overeen met de diensten die zouden moeten werken. 

Maar Lisa, in ieder geval hartelijk bedankt voor je reactie en de moeite die je genomen hebt om mij te antwoorden.

Hartelijke groetjes van Ellen

 

Reputatie 7
Badge +17

Jammer om te horen Ellen. Er is geen algemene storing bekend en als het niet aan de browser(s) van je pc ligt, dan zit het probleem bij ons op individueel niveau. Daar moet dan even naar gekeken worden. Ik respecteer je overweging om geen contact op te nemen. 
Toch wil ik nog wel één tip/optie aandragen. Wist je dat je ook met ons kunt chatten i.p.v. bellen? Hier een linkje naar onze servicepagina. Klik op: Bestellen > ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. 

Fijne zondag nog! :blush:

 

Reputatie 7
Badge +28


Toch wil ik nog wel één tip/optie aandragen. Wist je dat je ook met ons kunt chatten i.p.v. bellen? Hier een linkje naar onze servicepagina. Klik op: Bestellen > ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. 

Fijne zondag nog! :blush:

 

De chat is nu dicht. Morgen weer te bereiken tussen 8.00 en 20.00.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Elcami 

 

Misschien zit ik er naast maar bedoel je dat je zoiets ziet?:

 

Om bij je contract te komen moet je eerst op Producten klikken en dan op Thuis:

 

Die grijze balken in het eerste plaatje krijg je te zien als je geen mobiel contract hebt, normaal staat daar hoeveel belminuten en data je nog over hebt.

 

Ondertussen gevonden waar ik dat eerder gelezen heb: https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/mijnkpn-laat-niet-alles-zien

Reputatie 1

Hoi GeSp,

 

Ja dat is precies wat ik bedoel.

Ik zal je hetgeen wat je omcirkelt heb ook proberen.

Super bedankt voor je reactie. Wordt vervolgd. :wink:

Reputatie 1

Hai GeSp,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het is gelukt.

Wat een fantastische uitleg van jou!

Zo jammer, dat KPN daar waar die balkjes bewegen en je niets kan zien niet gewoonweg alle produkten laten zien: Mobiel en Thuis.

Maar oké, dankzij jou kan ik het inzien. Ik vind het nog steeds te duur in vergelijking met andere providers die het KPN netwerk gebruiken. KPN is ook niet van zins om een korting te verlenen op mijn contract (naar aanleiding van januari 2021) toen mijn contract afliep en ik automatisch van telfort naar KPN werd overgezet, dus ik zal waarschijnlijk overstappen wat mij 15 euro per maand scheelt.

 

Maar nogmaals GeSp: Super bedankt voor de moeite die je hebt genomen om mij te helpen. :blush:

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Elcami 

 

I.i.g. fijn dat dat het gelukt is en je weer je contract kan inzien.

Reputatie 7
Badge +17

Wat goed @GeSp! Fijn dat je het weer in kunt zien Ellen:innocent:!