Beantwoord

Ik kan bepaalde zaken niet aanpassen en ik kom telefonisch niet verder

  • 2 January 2024
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Wederom heb ik de grootste moeite met alles bij het aanpassen van eea. Kan dat niet telefonisch door jullie gedaan worden. Helaas ben ik behoorlijk doof en communiseer daardoor niet altijd even makkelijk.iseer

Als je evengoed contact zoekt dan graag ***************** of moet ik naar de kpn-winkel alhiet in Purmerend.

 

Admin: aangepast vanwege de privacy.

icon

Beste antwoord door PeterG 2 January 2024, 12:35

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi. Wat lastig dat het niet goed lukt. Je kunt contact opnemen met kpn via de dienst KPN TELETOLK. Daarmee kun je overigens niet alleen kpn bellen.

https://www.kpnteletolk.nl/

In een winkel zou je inderdaad kunnen communiceren door het in te typen op je telefoon. Of de medewerker via zijn scherm, denk ik zo.

Wijzigingen kun je ook doen via MijnKPN (met je KPN ID).

Reageer