Beantwoord

Ik kan DATA only niet koppelen in MijnKPN. SMS komt niet aan

  • 21 October 2022
  • 7 reacties
  • 46 keer bekeken

Sms niet komt niet aan mijn data abonnement te koppelen aan mijnkpn. Tablet ontvangt wel andere sms en verstuurt deze ook. Lijkt me dus dat het versturen vanuit KPN niet goed gaat. Nummer is wel gekoppeld aan de Hussel

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 1 November 2022, 13:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik heb exact dezelfde klacht. Ik kan zelf wel sms versturen en ontvangen op de tablet maar die van KPN komen niet aan. Het 097 nr is wel an toegevoegd aan de hussel

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@Sander661 ik wacht nog op antwoord. Zodra er antwoord is neem ik je daarin mee. Ik vermoed wel dat dit na het weekend zal zijn.

Reputatie 7
Badge +17

​​​​Hi @Sander661. Ik heb voor de overzichtelijkheid je reacties toch even in je eigen topic gezet. Het onderzoek loopt nog en zodra er meer te melden is doe ik dat hier gelijk!

Hey @Bram_ 

We zijn inmiddels een week verder. Is er al een oplossing in beeld? Ik zou graag de mb's willen delen namelijk 

Reputatie 7
Badge +17

@Sander661 ik heb toezegging gekregen dat er met hoge prioriteit aan gewerkt wordt. Verder zie ik in meerdere topics dat het weer werkt.

Zou je eens willen proberen opnieuw te koppelen?

Het werkt inderdaad naar behoren! Dank je wel voor je tijd en moeite

Reputatie 7
Badge +17

@Sander661 voor zover ik als doorgeefluik in dit geval echt iets gedaan heb. 😉 Ik zal de technische dienst het signaal doorgeven!