Beantwoord

Ik kan mijn abonnement online niet wijzigen zoals ik wil

  • 1 April 2023
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Mijn einddatum is al 9 jaar verstreken maar van abonnement verlengen of aanpassen klopt niet veel.

Zo wordt er gezegd dat mijn maximale internet snelheid 1GB kan zijn[dat zegt overigens ook de router in de instellingen en de Postcode check ] terwijl  ik in het  abonnement verlengmenu om de snelheid op te hogen  maar max 500mb kan kiezen🤔.

Het toevoegen van TV+  kan al helemaal niet, ook niet vanaf 1 april. Zo kan ik helaas niet bepalen over het voor mij als bestaande klant voordeliger is om het abonnement aan te passen.

Schijnbaar  wil KPN eerst dat ik naar een andere provider overstap om vervolgens na een jaar weer terug te komen. Heeft dan wel weer het voordeel dat ik 2x gebruik kan maken van veel  korting aanbiedingen.

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 April 2023, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@G.H.M.Meuwissen Voor sommige verlengingen zal je ook moeten bellen met de klantenservice.

Sommige dingen kan je niet toevoegen of wijzigen in een bestaand abonnement en zal je moeten overgaan op de nieuwe variant.

Reputatie 3
Badge

@G.H.M.Meuwissen Voor sommige verlengingen zal je ook moeten bellen met de klantenservice.

Sommige dingen kan je niet toevoegen of wijzigen in een bestaand abonnement en zal je moeten overgaan op de nieuwe variant.

Zou wel zo fijn zijn als het zou worden vermeld in het verleng menu

Reputatie 7
Badge +8

@G.H.M.Meuwissen Voor sommige verlengingen zal je ook moeten bellen met de klantenservice.

Sommige dingen kan je niet toevoegen of wijzigen in een bestaand abonnement en zal je moeten overgaan op de nieuwe variant.

Zou wel zo fijn zijn als het zou worden vermeld in het verleng menu

Met verlengen stap je over naar de nieuwe abonnementen en verlies je dus je oude voorwaarden.

Dat kan iets zijn om goed naar te kijken of je daar wel of niet beter van wordt.

Maar bellen met de klantenservice en je weet vaak gelijk wat de kosten gaan zijn en wat er dan verandert.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @G.H.M.Meuwissen, als het via MijnKPN niet lukt om het abonnement te wijzigen, dan kan je het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan meekijken en eventuele wijzigen doorvoeren.