Beantwoord

Ik kan mijn facturen niet inzien, ik krijg een "UNAUTHORIZED_REQUEST"-foutmelding

  • 23 June 2021
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Beste KPN,

Ik wou graag mijn facturen inzien. Echter krijg ik op de url van elke factuur alleen het volgende te zien:

{"message":"UNAUTHORIZED_REQUEST","errors":[],"key":null,"code":"UNAUTHORIZED_REQUEST","error_code":""}

 

Alvast dank voor het oplossen.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 June 2021, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @jdereus87, welkom! Jammer dat het niet lukt met de facturen! Waar zie jij de url waar je op klikt? Is dat in MijnKPN, in de mail etc.? En op welk apparaat probeer je dit? Als jij rechtstreeks inlogt in MijnKPN of de MijnKPN app en naar het kopje facturen gaat, kan je 'm dan wel openen?

Reputatie 7
Badge +30

Is het nog gelukt met de facturen, @jdereus87? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

@Marcia_ 

Het was uiteindelijk gelukt!