Vraag

Ik kan niet koppelen aan KPN-ID

  • 16 September 2021
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Badge

Hier idem, als ik wil koppelen krijg ik een oranje balk met een oranje driehoekje, maar verder niets. 

Het maakt niet uit of ik aangeef dat ik op het netwerk zit of niet en dan mijn klantnummer meegeef. In geen van beide gevallen werkt het.

Na een aantal keer proberen krijg ik dan te zien dat ik het te vaak geprobeerd heb.

Ik hoop mee te kunnen liften op de oplossing die ze voor jou aandragen ;-)

Admin: Afgesplitst. Elke situatie is hierin anders, daarom een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @WvandeHoef . Welkom op het forum

Sinds wanneer lukt dit al niet? Ik zie namelijk dat je in migratie zit van telfort naar KPN. Het zou kunnen dat het daar mee te maken heeft.

Badge

@Erwin_ Ik heb na de overname en overschakeling geen KPN ID aangemaakt. Nu ik eerder deze week omgezet werd naar het KPN netwerk dacht ik dat dan maar te doen. Daarbij krijg ik echter de boven beschreven oranje balk met driehoekje en het maakt niet uit of ik bij vraag 2 Ja of Nee invul met de resterende gegevens. Dit balkje is alles wat ik krijg.

Als het van de migratie afhangt zal ik het over een week nog eens proberen.

Ik heb een vermoeden dat het met die migratie te maken heeft. Je krijgt namelijk ook een nieuw IP adres.

Mocht het komende woensdag nog steeds niet lukken, laat het mij weten en dan doen we verder onderzoek. (gebruik je trouwens chrome hiervoor? Dat zou wel mijn advies zijn)

Badge

@Erwin_ Ik zit sinds eerder deze week op het 77.xxx.xxx.xxx netwerk, waar dat de afgelopen jaren een 145.xxx.xxx.xxx adres van Telfort was. Verwacht je dat dat adres nogmaals wijzigt?

Ik gebruik inderdaad Chrome, maar heb het ook al met Firefox, Edge en IE geprobeerd, die allemaal hetzelfde resultaat geven.

Mooi, dan ben je technisch in ieder geval over op KPN.

Het kan nog zijn dat er nog een stukje administratie van Telfort in de systemen staat. Als ik jou opzoek sta je ook nog ‘in migratie’ Ik heb er vertrouwen in dat dit in de loop van volgende week is opgelost.