Beantwoord

Ik wil graag meer informatie over mijn abonnementen

  • 23 September 2023
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik wil graag weten wat mijn abonnementen zijn en de duur daarvan, met andere woorden wanneer eindigen mijn abonnementen voor zij stil zwijgend worden verlengd 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 28 September 2023, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Die informatie vind je in MijnKPN. Bij de abonnementsgegevens staat de einddatum contract. Daarna wordt het abonnement niet stilzwijgend verlengd, maar het loopt wel door. Je kan dan opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

Reputatie 7
Badge +19

Die informatie vind je in MijnKPN. Bij de abonnementsgegevens staat de einddatum contract. Daarna wordt het abonnement niet stilzwijgend verlengd, maar het loopt wel door. Je kan dan opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

Om in MijnKPN jouw abonnementen in te zien, dienen de abonnementen wel gekoppeld te zijn @Turboopa.

Koppelen kan ook via de MijnKPN website: na inloggen ga je naar tabblad ‘Producten’ en klikt daar op ‘Product toevoegen’.

Telefonisch kun je daarnaast ook altijd jouw abonnementen bespreken met een medewerker van de klantenservice. De KPN klantenservice is gratis bereikbaar op het nummer 0800-0402.