Beantwoord

Ik wil mijn thuisadres voor mobiel aanpassen

  • 4 October 2022
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement (mobiel) verlegen. Daar heb ik mijn persoonsgegevens gewijzigd naar mijn huidige adres. Ik wil de telefoon bestellen en krijg dan mijn oude adres welke ik niet kan wijzigen. Dus…. kan ik geen telefoon bestellen. 

 

Hoe kan ik dit aanpassen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 October 2022, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Of je belt even met de klantenservice via 0800-0402, of je loopt even een KPN winkel binnen om het te regelen.

Hallo @LindaMa ik zou eerst de ‘verhuizing’ regelen en daarna verlengen, of via 0800 0402 of via een lokale KPN-winkel.