Beantwoord

Ik zie de extra bundel niet in de MijnKPN app

  • 4 January 2024
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zie geen extra bundels in mijn kpn app verschijnen, via de app wil ik een amerika databundel aanschaffen, maar dat lukt zo niet als er geen bundels verschijnen.

Wie weet de oplossing?

 

icon

Beste antwoord door RBxx 5 January 2024, 14:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Krijg jij ook een foutmelding? Ik zie deze melding, dat lijkt op een storing:

 

Reputatie 1

Ja, dit zie ik ook. Dan later nog maar eens kijken em hopen dat het opgelost is. Dank je voor je reactie

Reputatie 7
Badge +13

@Ikbenik62 Welkom op het forum. We krijgen wat meer signalen in deze richting en ik heb melding gedaan bij onze Technische Dienst. Hopelijk is het snel opgelost!

Reputatie 7
Badge +13

@Ikbenik62 Ik heb net even bij mijzelf getest of het per sms wel werkt. Kun je eens testen of je wel een bundel ontvangt als je NL2000 AAN naar 1266 stuurt per SMS? 

 

Admin edit: sms'jes lijken wel te werken als alternatief

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ikbenik62 

Bij mij werkt de MijnKPN app zojuist weer.

De optie om een extra bundel te bestellen via de app is weer terug. 

Reputatie 1

Ja, ik open de app nu net en zie ook de extra bundels weer. Nogmaals dank voor de hulp

Reputatie 7
Badge +13

Ja, ik open de app nu net en zie ook de extra bundels weer. Nogmaals dank voor de hulp

Goed om te horen! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog even een topic als we ergens bij kunnen helpen!

Reageer