Beantwoord

Inloggen Forum via iPad en iPhone werkt niet goed sinds nieuwe KPN app

  • 22 November 2023
  • 12 reacties
  • 231 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb sinds de nieuwe KPN app problemen om op het forum te kunnen inloggen.

Als ik op de knop Login met KPN ID druk opent hij de Mijn KPN opeens (na hun laatste update)

Hij opent dus niet het scherm waar je het wachtwoord en username kan invullen hij opent meteen de MIJN KPN app. (dit is echt gekomen na laatste Update van de mijn kpn app aangezien ik op me oude tablet de nieuwe app nog niet had en het daar wel werkte update ik de mijn kpn app werkt het niet meer)

Workaround is dus Mijn KPN app verwijderen om op de iPad en iPhone het te kunnen gebruiken.

En kan dus dan niet inloggen op het forum.

@Shyrin_ @Paul_  @Erik_ meer klachten gehad?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 November 2023, 13:20

Bekijk origineel

12 reacties

Hoi @MennoG78 ,

Misschien niet hetzelfde probleem, maar ook ik heb problemen gehad met inloggen.

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @MennoG78 ,

Misschien niet hetzelfde probleem, maar ook ik heb problemen gehad met inloggen.

Nee lijkt er niet op.

Forum is zichtbaar alleen als ik op de inlogknop druk opent hij niet het scherm om me username en wachtwoord in te vullen maar de MIJN KPN app.

Username en wachtwoord kon toch eerder ook al niet? Volgens mij is het al jaren Facebook of mijnKPN ID.

Werkt deze link misschien wel? : forum.kpn.com/member/login?live_edit=1

 

Ik zag vorige week trouwens wel heel kort de optie met username en wachtwoord in te loggen. Dit werkte echter niet en is ook snel weer verwijderd.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @MennoG78 ,

Misschien niet hetzelfde probleem, maar ook ik heb problemen gehad met inloggen.

Nee lijkt er niet op.

Forum is zichtbaar alleen als ik op de inlogknop druk opent hij niet het scherm om me username en wachtwoord in te vullen maar de MIJN KPN app.

What the… Inderdaad zeg. We hebben het doorgegeven aan de collega's die hier over gaan. Bij Android lijkt het wel goed te gaan volgens mij. Bedankt voor het doorgeven!

Reputatie 7
Badge +28

Inloggen via Facebook gaat wel goed op mijn iPhone. 

Reputatie 7
Badge +8

Username en wachtwoord kon toch eerder ook al niet? Volgens mij is het al jaren Facebook of mijnKPN ID.

Werkt deze link misschien wel? : forum.kpn.com/member/login?live_edit=1

 

Ik zag vorige week trouwens wel heel kort de optie met username en wachtwoord in te loggen. Dit werkte echter niet en is ook snel weer verwijderd.

Dan is het nog steeds username en wachtwoord… met je Mijn KPN inlog

 

Reputatie 7
Badge +25

Update: we zien op meerdere plekken problemen met inloggen, ook bijv. bij de chatbot. En dus ook het forum. Onderzoek loopt. Als we meer weten dan lees je het hier.

Reputatie 7
Badge +19

Vandaag wordt er voor een update voor de MijnKPN App voor iOS (6.19.3). Met deze update moet het probleem met inloggen op het forum opgelost zijn. 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Helaas nog niks mogen ontvangen haha 

Reputatie 7
Badge +21

De release van de MijnKPN app staat klaar, maar het wachten is op een goedkeuring van Apple🤞🏾

(info van Shyrin de community manager)

Reputatie 7
Badge +19

Daar is dan de update: MijnKPN iOS 6.19.3 is zojuist gereleased in de App Store. Het kan even duren voordat alle gebruikers de nieuwe release daar zien.

Reputatie 7
Badge +8

Het werkt inderdaad weer!

Reageer