Vraag

Inloggen MijnKPN: App crashed bij scannen qr code

  • 20 October 2023
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Badge

Als ik in de app naar het scannen van de qr code wil gaan om via de website in te loggen, dan crasht de hele MijnKPN app. Jullie hadden via de e-mail gevraagd of dit ook na een herinstallatie van de app is. Het antwoord hierop is ja .  Kan dit gefikst worden? 
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Rathjetoe en bedankt voor je bericht!

Dat is natuurlijk knap irritant dus goed dat je daar ook via deze weg melding van maakt. Even voor mijn beeldvorming; heeft dit eerder wel gewoon gewerkt? Heb je misschien ook de mogelijkheid om dit eens met een ander toestel te proberen om te kijken of er dan hetzelfde gebeurt?

 

Badge

Ja het heeft eerder wel gewerkt. Wellicht is het de nieuwe iphone icm bepaalde versie ios? Op de iphone van mijn vrouw werkt het namelijk wel. Ik heb een iphone 15 pro max, met ios 17.1(21B77).

Mijn vrouw heeft een iphone 12

Op zich is dat inloggen met die QR code via de app op de laptop een beetje overbodig. Mijn browser onthoudt de inloggegevens. Die staan dan al ingevuld. Ik hoef dan alleen maar op de knop inloggen te klikken en dat is allemaal veel sneller dan die app gebruiken.

Neemt niet weg dat het zou moeten werken. Even getest; hier wel. Maar wat een hoop handelingen.