Beantwoord

Inloggen MijnKPN voor oude facturen

  • 26 February 2021
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

 

“MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.”

Graag wil ik zsm toegang krijgen tot mijn oude facturen. Wanneer ik inlog op MijnKPN krijg ik bovenstaande melding.

Na 25 mins zoeken is het me niet gelukt toegang tot een helpdesk te vinden om toegang tot mijn oude Telfort facturen te geven.

Hoe krijg ik zsm toegang tot mijn oude facturen?

 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 27 February 2021, 19:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @El-Shout, welkom hier. 

Niet fijn dat je niet in MijnKPN kan komen nu je facturen wilt opzoeken. Hoe heb je geprobeerd om in te loggen op MijnKPN, via een internetbrowser of via de MijnKPN app? Lukt het wel als je het probeert via een (andere) browser zoals Google Chrome of Mozilla Firefox? Ik hoor graag of je eruit gekomen bent.