Beantwoord

Inloggen op Mijnkpn app lukt niet op iPhone

  • 26 October 2022
  • 6 reacties
  • 383 keer bekeken

Ik gebruik altijd mijnkpn op mijn ipad. Nu wil ik de app ook op mijn iphone gebruiken, maar helaas kan ik niet inloggen, ook niet nadat ik wachtwoord aanpaste. Graag reactie.

icon

Beste antwoord door AteH 30 October 2022, 19:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @AteH ,

Kijk een in het profiel van de MijnKPN-app op je iPad. Check daar of het e-mailadres daar gelijk is aan wat je nu op de iPhone hanteert. 

Hallo @AteH ,

Kijk een in het profiel van de MijnKPN-app op je iPad. Check daar of het e-mailadres daar gelijk is aan wat je nu op de iPhone hanteert. 

Beankt voor je antwoord, maar de mailadressen zijn identiek.

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw dat het niet lukt @AteH 🙁

Krijg je een bepaalde foutmelding te zien bij het inloggen? Of gebeurt er iets anders? Heb je de app als eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

Hallo Maja, inaar aanleiding van je bericht wilde ik controleren welke melding ik kreeg en tot mijn verbijstering kreeg ik geen melding maar kon ik ineens inloggen.🤔. Snap het niet, heb het een aantal dage achter elkaar geprobeerd en kon niet inloggen.

in ieder geval bedankt voor je bericht,

groet Ate

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan toveren @AteH 🧙🏼‍♀️

Nee, oprecht geen idee waar dit aan gelegen kan hebben, en ik ben bang dat we dat achteraf ook niet meer kunnen achterhalen. Wel top dat het nu lukt, bedankt dat je het nog even laat weten!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @AteH ,

Kijk een in het profiel van de MijnKPN-app op je iPad. Check daar of het e-mailadres daar gelijk is aan wat je nu op de iPhone hanteert. 

Beankt voor je antwoord, maar de mailadressen zijn identiek.

Mooi zo. Dan moet het werken en het werkt nu gelukkig ook. 👌🏽