Beantwoord

Internet abonnement koppelen aan MijnKPN lukt niet: 'U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting'

  • 26 April 2023
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik probeer in mijnKPN mijn internet abonnement te koppelen. Maar als ik de laatste 3 cijfers van mijn bank invult krijg ik de melding 'U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting'.

 

Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 May 2023, 09:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Sjoske_B, welkom bij ons op het forum. Als de cijfers van de IBAN die je invult wel kloppen verwacht je die melding niet natuurlijk. Ben je wel verbonden met jouw thuisnetwerk, en heb je geen VPN in gebruik? Als je een VPN gebruikt kan dat er ook voor zorgen dat MijnKPN denkt dat je niet met jouw thuisadres bent verbonden.

Is uiteindelijk geluk door af te wijken van de KPN beschrijving wat je zou moeten doen om producten te koppelen. Gewoon alle mogelijkheden geprobeerd.

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het gelukt is @Sjoske_B. Weet je ook welke stap in de beschrijving je anders hebt gedaan? Als de instructie niet klopt kunnen we laten kijken of die aangepast kan worden.