Beantwoord

Internet koppelen aan MijnKPN lukt niet

  • 5 June 2020
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Op mijn KPN zijn er 2 simonly abonnementen zichtbaar maar internet niet. Ik heb alles geprobeerd om de product te koppelen aan mijn account maar het werkt. Het systeem vraagt naar de laatste 3 cijfers van mijn betaalrekening, deze wordt niet herkend.

Graag assistentie svp

Gr, youss.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 June 2020, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Youss., wat jammer dat het niet zo soepel loopt met het koppelen :slight_frown:  Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie!

Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds? Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

Hallo @Youss. , als je toevallig een Telfort-klant bent gaat dat ook niet lukken. Het thuispakket valt nog steeds onder Telfort en wordt pas in de loop van dit jaar omgezet.

CC: @Maja_ 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!