Beantwoord

Inzicht kosten KPN abonnement van mijn werkgever in MijnKPN

  • 14 August 2022
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo

 

sindskort heb ik een nieuwe bedrijfstelefoon en ik wil graag inzicht in mijn abonnementskosten die mijn werkgever betaald. Enkel wanneer ik mijn nummer probeer te koppelen aan KPN ID dan werkt dit niet. Is dit vanwege het feit dat dit een bedrijfstelefoon is? Of door een andere reden? Het nummer dat ik opgeef klopt wel. 
 

groet 

icon

Beste antwoord door Nick83 14 August 2022, 23:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Als u niet de contractant bent kunt u helemaal niets. Is dat het geval?

Ja dat denk ik wel. Heb zelf niks bij de KPN afgesloten. Is allemaal door mijn werkgever geregeld maar was wel benieuwd naar prijs momenteel en wat het extra kost voor onbeperkt internet te nemen 

Badge +19

U zal dit echt met de werkgever moeten overleggen. 

Reputatie 7
Badge +24

Ja dat denk ik wel. Heb zelf niks bij de KPN afgesloten. Is allemaal door mijn werkgever geregeld maar was wel benieuwd naar prijs momenteel en wat het extra kost voor onbeperkt internet te nemen 

Dat kan je dus zelf niet nemen. Word helemaal bepaald door de werkgever. Daarom hebben heel veel mensen er gewoon een eigen abonnement naast.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Teunkpnklant, het zal vermoedelijk gaan om een zakelijk abonnement. Daar zal de particuliere MijnKPN omgeving niet voor werken. Je kunt het beste navraag doen bij jouw werkgever wat voor abonnement je precies hebt.