Beantwoord

K3 afleveringen kijken lukt niet omdat het niet gekoppeld is

  • 4 December 2022
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik wil hallo K3 afleveringen kijken maar dat lukt niet als ik wil inloggen zegt het dat het nog niet gekoppeld is . Als ik het probeer te koppelen met mijn 06 nummer lukt het niet hij geeft aan dat hij het nummer niet kent en dat ik wel een nummerbehoud heb aangevraagd.wat een gedoe. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 December 2022, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik wil hallo K3 afleveringen kijken maar dat lukt niet als ik wil inloggen zegt het dat het nog niet gekoppeld is . Als ik het probeer te koppelen met mijn 06 nummer lukt het niet hij geeft aan dat hij het nummer niet kent en dat ik wel een nummerbehoud heb aangevraagd.wat een gedoe. 

Hallo @Sofiebuijsen345 ben je een a.s. klant van KPN, i.v.m. nummer-portering of een bestaande (nieuwe) klant van KPN

Als ik het zo lijkt het een aankomend nieuw abonnement dat nog niet actief en afgerond is en dan kun je inderdaad nog geen nummer koppelen een aan KPNID.

 

Reputatie 7

Hey Sofie, welkom hier! Je geeft aan dat je iets wil terugkijken, maar dat je niet kunt inloggen. Dan neem ik aan dat je via iTV Online probeert te kijken in de app of via tv.kpn.com. Daar moet je inderdaad inloggen. Dit kan met je iTV abonnementsnummer en pincode of met je KPN ID.

Het abonnementsnummer vind je in de MijnKPN (mits je het vaste abonnement gekoppeld hebt), en heb je ook via de mail gekregen. De pincode heb je per sms gekregen. Als je die niet meer hebt, kun je hem resetten met de pincode servicetool.

 

Het koppelen van je vaste abonnement aan je KPN ID gaat het makkelijkst als thuis bent en verbonden met je eigen internet (bekabeld of wifi). Het koppelproces herkent dan je verbinding. Je kunt ook buitenshuis koppelen, maar dan heb je je klantnummer nodig. Die staat ook in mail, zowel op de bevestiging van je bestelling en op al je facturen.

 

Als je geen vast abonnement met TV erin bij ons hebt, dan kun je ook geen tv kijken.