Beantwoord

Kan abonnement niet wijzigen in MijnKPN vanwege lopende bestelling

  • 17 May 2023
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Goedenavond,

ik kan geen wijzigingen doen in mijn abonnement omdat er nog een “lopende bestelling” nog niet in orde is.

Dat gaat over een glasvezelaansluiting die door een monteur gemaakt zou worden maar 2x de monteur zelf heeft afgezegd. Er zou opnieuw contact opgenomen worden maar dat is nog steeds niet gebeurd. 
Kan dit aangepast worden zodat ik een wijziging kan doen in mijn abonnement.

m.vg.. Patrick.

icon

Beste antwoord door Berrie_Kaas 17 May 2023, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Goedenavond,

<knip>
Kan dit aangepast worden zodat ik een wijziging kan doen in mijn abonnement.

m.vg.. Patrick.

Zeker kan dat, maar niet via dit forum. Bellen met 0800 0402 en, weet het uit ervaring, kan dit geregeld worden.