Beantwoord

Kan geen aanpassingen maken via app en/of website aan mijn inmiddels verlopen abonnement!

  • 25 November 2023
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Zoals in de titel te lezen valt kan ik geen aanpassingen maken via app en/of website aan mijn inmiddels verlopen abonnement!

 

Dit is vrij vervelend en zou ik graag opgelost worden. Het ontkoppelen en opnieuw koppelen van het abonnement via de app heeft niet geholpen!

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 November 2023, 18:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bart V. ,

Mogelijk staat er in het KPN-systeem nog een andere wijziging open. En dan kun je niets zolang die wijziging niet afgehandeld is. 

Je kunt het oplossen door maandag vanaf 8.00 te bellen met 0800-0402. Spreek in "verlengen" en blijf aan de lijn. Vertel daarna aan de medewerker wat je wilt laten aanpassen aan jouw abonnement. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bart V. welkom hier. 

Je wilt graag een wijziging doorvoeren in jouw abonnement. Alleen lukt dit niet. Het is mij alleen niet duidelijk waar het mis gaat? Kun je dat aangeven?

Staat er zoals Noordzee aangeeft nog een wijziging open? 

Of zie je jouw abonnement niet? Of krijg je een foutmelding?

In ieder geval als wij iets kunnen wijzigen dan is dat telefonisch via 0800-0402 de te bewandelen richting. Mijn collega kan je dan helpen met de wijzigingen. 

Reageer