Beantwoord

kan geen account maken op MijnKPN

  • 2 August 2021
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik wil graag MijnKPN gebruiken. Maar mijn vader heeft alle abonnementen volgens mij soort van als gezinsabonnement of in iedergeval gekoppeld waardoor we dubbele data krijgen. Maar ik wil ook graag MijnKPN willen gebruiken. Maar als ik m’n account aanmaak op MijnKPN kan mijn vader niet meer inloggen op zijn MijnKPN terwijl we hele andere mail en alles hebben. Hoe kan ik ervoor zorgen dat we gewoon allebei een account kunnen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 August 2021, 09:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TimTijssen ,

Wat jij wilt, dat kan niet. 

Dit probleem is al door veel mensen aangekaart, maar er is nog geen oplossing. 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @TimTijssen, zoals @Noordzee al aangeeft is het niet mogelijk om een abonnement aan meerdere KPN ID's te koppelen. Wil jij jouw eigen abonnement inzien, dan zul je daarvoor jouw eigen ID dienen te gebruiken of het reeds bestaande KPN ID. 

Overigens staat een eigen KPN ID en daar een abonnement aan gekoppeld hebben, los van dubbele data. Voor dubbele data is hetzelfde registratie adres van belang niet 1 en hetzelfde KPN ID.  Voor de voordelen maakt het namelijk niets uit of elk abonnement aan hetzelfde KPN ID is gekoppeld. Tenzij de abonnementen allemaal op 1 factuur staan en hetzelfde klantnummer hebben dan gaat het inderdaad niet. 

Beste @Jeroen_dB 

 

Het punt is is dat het wel allemaal verschillende abonnementen zijn. Maar aan elkaar gekoppeld.

Reputatie 7
Badge +19

Dat maakt helemaal niets uit. Elk abonnement kan zijn eigen KPN ID gebruiken. Voor de voordelen maakt het namelijk niets uit of elk abonnement aan hetzelfde KPN ID is gekoppeld. Tenzij de abonnementen allemaal op 1 factuur staan en hetzelfde klantnummer hebben dan gaat het inderdaad niet.