Beantwoord

Kan geen MB's delen

  • 26 October 2020
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ook ok kan geen mb delen, ondanks alle forumvragen die ik er over heb gelezen. Ik kom elke keer in hetzelfde “lus” terecht.

Daarbij zie ik ook nergens meer de gegevens van het  afgelopen vrijdag verlengde abonnement, van mijn vriend, die dringend mb nodig heeft aangezien hij op het moment in een buitenlands ziekenhuis zit zonder wifi bereik...

Nu ook opeens een melding dat mijn gebruikersnaam op de kpn app verouderd zou zijn…

kan iemand dit uitzoeken? mij lukt het in ieder geval niet

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 2 November 2020, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

…… en ook geen hulp  vanuit het KPN forum????

Reputatie 7
Badge +17

Oh jeetje, @4ONIC, wat naar dat jouw vriend in het buitenland in een ziekenhuis ligt! Logisch dat jullie dan MB's willen kunnen delen, zodat jullie toch met elkaar in contact kunnen blijven.

Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt om te kijken waarom het jou niet lukt om MB's te delen. Ik zie dat één van de mobiele nummers in jouw KPN huishouden een oud-Telfort abonnement is. Met dit abonnement is het helaas niet mogelijk om MB's te delen (zowel versturen als ontvangen). De oud-Telfort abonnementen houden de voordelen die ze hadden bij Telfort (denk hierbij aan het meenemen van belminuten en data naar de volgende maand). Dit verklaart waarom jij niet verder komt.

Is het inmiddels gelukt om in te loggen op MijnKPN of krijg je nog steeds dezelfde melding?