Beantwoord

Kan geen wijzigingen doorvoeren (abonnementswijzigingen, zenderpakketten, etc) in MijnKPN

  • 7 May 2023
  • 20 reacties
  • 121 keer bekeken

Sinds een poos kan ik in mijnKPN geen wijzigingen in mijn abonnement doorvoeren. Bij zenderpakketten toevoegen of wijzigen blijft de actieknop ‘draaien’ (niet aanklikbaar). Al op diverse laptops, met diverse browsers geprobeerd, overal onderstaand resultaat. Ook na lang wachten. Ook account verwijderen en opnieuw aanmaken helpt niet. Ook via interactieve tv zelf lukt dit niet.

 



Dit probleem doet zich ook voor als ik mijn internetabonnement wil aanpassen, er verschijnt direct een errormelding en ik kan geen wijzigingen doen.

 

 

Ik ben jarenlang klant, niet verhuisd. Kan dit worden nagekeken?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 5 June 2023, 09:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Anybody home?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DG_ ,

Heb je het al geprobeerd via de app MijnKPN (op jouw telefoon)? .

 

Lukt dat ook niet? Dan morgen vanaf 8.00 bellen naar 0800-0402. 

Of regel het in een KPN-winkel. 

Zeker, ook via daar lukt het niet, blijf die draaiende knoppen zien die niet aanklikbaar zijn. Via de app als ook desktop. 

Kan iemand van KPN hier naar kijken? Profiel is gevuld met alle info en screenshots zijn gedeeld. Lijkt me makkelijker dan alles telefonisch weer uitleggen. Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DG_, ik zag dat er iets niet helemaal goed stond. Dit heb ik aangepast. Lukt het weer een wijziging te doen?

Dank Bart, ik zag wat bevestigingsmails inderdaad. 

Helaas is dit probleem nog niet opgelost, ik kan nog altijd niets wijzigen. Dezelfde draaiende actieknoppen als in bovenstaande screenshot.. ook als ik bv naar een zenderpakket ga via meer informatie is dit niet te selecteren..

Reputatie 7
Badge +20

Heel gek. Ik heb nog gekeken of er nog oudere klantnummers onder jouw account hangen, is ook niet het geval. Ik kan het zo niet verklaren.

Wat als je een nieuw KPN ID aanmaakt. Lukt het dan? 

Thanks, heb ik ook geprobeerd: ID verwijderd en weer aangemaakt en alles weer gekoppeld, maar nog altijd die draaiende knoppen bij de zenderpakketten en de errormelding bij internetabonnement aanpassen als in de screenshots, op alle devices/apps/beide tv’s.. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb dan werkelijk geen idee. Ik ga even navraag doen waar dit kan zitten. Ergens loopt het vast bij jouw abonnement. 

Als ik wat hoor, hoor je dat weer van mij.

Thanks Bart!

Hi @Bart_Z, we zijn nu tien dagen verder, er is nog niets veranderd in mijn omgeving. Ik kan nog altijd niets aanpassen in mijn abonnementen.

Heb je al een update ontvangen?

Reputatie 7
Badge +20

Nee, ik weet het. Ik heb nu wel terugkoppeling, maar niet die waar ik op zat te wachten. Vandaar dat het nog niet werkt. Ik heb nu een andere weg ingeslagen. Hopelijk krijg ik via die weg wel terugkoppeling waarom het niet lukt. Wordt helaas nog vervolgd. :(

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een reactie gehad. Het was een heel gedoe, maar ik heb een antwoord. Ergens gaat het niet goed. Waar precies is mij nog niet helemaal duidelijk maar collega's geven wel aan dat het opgelost gaat worden. Durf er zo geen termijn aan te geven.  

Mocht je voor nu een wijziging willen maken in jouw abonnement. Dan kan dat wel. Alleen kan jij dat niet zelf, ik ook niet. Maar ik kan het doorgeven aan een collega die hier alles van afweet en hij zal dan de wijziging maken. 

Dus mocht je iets willen wijzigen, dan hoor ik dat graag. Dan ga ik zorgen dat het bij mijn collega komt. 

Oké, apart.. hoop dat het dan snel wordt opgelost door je collega’s, aangezien ik wil onderzoeken of en hoe ik mijn abonnement(en) kan wijzigen. Zelfs dat vergelijken kan nu al niet ivm de errormeldingen.

Als je dan voor nu het pluspakket aan kan laten zetten zou dat fijn zijn. Dan hoop en verwacht ik dat ik snel alles zelf weer gewoon kan aanpassen. 
 

Dank voor je moeite!

Reputatie 7
Badge +20

Ja, ik heb gevraagd of ze een idee hebben hoe lang het nog duurt voor het opgelost is. Hopelijk krijg ik daar antwoord op. 

Pluspakket dus, ga ik voor je regelen. 

 

Hier gaan we dus al. Zie dat het pluspakket nog niet is geactiveerd, maar de entertainmentkorting (3 mnd gratis) is er nu af sinds vandaag. Dit pluspakket hoeft nu dus niet meer te worden doorgezet. 
 

Neem aan dat het nu een (kleine) maand na melding wel met spoed opgepakt kan worden.

Reputatie 7
Badge +20

Er heeft vanuit ons nog geen wijziging plaatsgevonden. 

Mijn collega vroeg nog of ESPN met de compleet korting eraf moet en daar in de plaats het Pluspakket voor terug moet komen. 

Maar dat is niet het geval begrijp ik. Dan zeg ik tegen mijn collega dat er geen wijziging meer hoeft te doen. 

Nee ik wilde het als extra doen. Maar nu idd niet meer.

Hoor graag als het issue is opgelost.

 

Thanks!

Reputatie 7
Badge +20

Ik hoop dat ik daar snel duidelijkheid over krijg. Zodra ik iets weet hoor je dat.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb terugkoppeling. Verwachting is dat het eind deze maand opgelost is. Wil je het dan nog eens weer proberen om te kijken of het werkt?

Dat duurt nog even. Maar zal tegen die tijd nogmaals proberen. Dank voor de terugkoppeling!