Beantwoord

Kan ik contact krijgen met de backoffice

  • 10 February 2023
  • 29 reacties
  • 674 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Is het mogelijk om in direct contact te komen met jullie backoffice? Via de algemene telefoon komen wij er telkens niet uit, omdat de klantenservice alleen meldingen / updates kan sturen naar de backoffice, die tot op heden nog geen succes hebben gehad. 

Alvast bedankt voor de hulp.


Met vriendelijke groet,

Jarno

 

 

icon

Beste antwoord door Jarno1402 20 February 2023, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jarno1402 ,

Nee, dat is niet mogelijk. Heb je het al eens geprobeerd in een KPN-winkel? Daar kun je direct contact hebben met medewerkers. En die medewerkers kunnen eventueel direct contact hebben met iemand anders in de KPN-organisatie.  

Reputatie 7
Badge +21

Nee, het contact loopt via klantenservice 0800-0402. Waar nodig neemt backoffice contact met jou op.

Goedemorgen,

 

Bedankt beide voor de snelle reacties!

 

Ik zal het via een KPN winkel proberen. Aangezien telefonisch tot op heden nog niet heeft gewerkt en ook helaas niet ben teruggebeld door de backoffice. 
 

Nogmaals dank.

 

Met vriendelijke groet,

Jarno

Hallo @Jarno1402 je kunt ook hier je vraag kwijt, want het moderatieteam heeft ook korte lijntjes naar diverse afdelingen.

 

Hoi moderatieteam,

 

Is het mogelijk dat jullie een bestel / aansluitingsticket kunnen afsluiten? Sinds vorige week maandag werkt bij ons thuis internet en tv op KPN nadat de monteurs zijn langs geweest. 
Echter is het bestel / aansluitingsticket tot op heden nooit afgesloten. Elke keer als wij naar de klantenservice bellen geven ze het door aan de hand van een melding / update aan de backoffice, maar ook dat heeft tot op heden geen succes gehad. Pas nadat dit ticket is afgesloten kunnen wij pas gebruik maken onze extra diensten die in ons pakket zitten zoals bijvoorbeeld Viaplay. Zou u ons hiermee kunnen helpen?

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

met vriendelijke groet,

Jarno

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Nee, dat kunnen de moderators niet regelen. Ook zij kunnen alleen maar een melding (ticket) inschieten naar de backoffice. 

Mogelijk kan een medewerker in een KPN-winkel wel rechtstreeks iemand op de backoffice benaderen? 

Hoi,

 

Ben zojuist in een KPN-winkel geweest, maar ook hier konden ze helaas niet verder helpen. Zij mogen alleen maar tickets aanmaken en kunnen hiermee ook niet verder helpen. 
Weet u toevallig hoe ik in direct contact met iemand van de backoffice kan komen, want via de telefoon kom je er ook niet bij uit.

Reputatie 7
Badge +12

Dat kan niet @Jarno1402, maar misschien kunnen we u hier op het forum wel helpen. Wat is de reden dat je zo graag KPN haar backoffice wilt spreken?

Goedemiddag @Ik_Combineer,

 

Er staat momenteel nog een bestel / aansluitingsticket open op ons huisadres. 
Echter werkt zowel internet als tv al bij ons thuis nadat de monteurs van KPN vorige week maandag de glasvezelaansluiting goed hadden aangesloten. 
Maar tot op heden kunnen wij geen gebruik maken van onze extra diensten die in ons pakket zitten (zoals Viaplay) omdat dit bestel / aansluitingsticket nog steeds op niet afgesloten staat. 
Ook blijft in de mijnKPN app staan onder het kopje Thuis: Volg je bestelling & Bekijk de bestelstatus, terwijl internet en tv al aangesloten zijn. 
Wij hebben al 5 keer contact gehad met de klantenservice telefonisch, maar vanuit daar kunnen ze alleen meldingen / updates sturen naar de backoffice (die volgens de klantenservice dit moet afsluiten) en dit heeft tot op heden nog geen succes gehad. Kunt u hier iets mee?

Alvast bedankt voor de hulp en de reactie!


Met vriendelijke groet,

Jarno

 

 

 

 

Dat kan een moderator dus kortsluiten met een achterliggende afdeling.

Vul daartoe in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er op terug. @Jarno1402 

 

Goedemiddag JanD,

 

Ik heb het privé deel ingevuld, echter zie ik geen optie staan waar ik de laatste 3 cijfers van mijn IBAN kan invullen. De rest heb ik wel toegevoegd. Weet u waar ik dit nog kan invullen of heeft u zo voldoende informatie?

Alvast bedankt voor de hulp!

Hallo @Jarno1402 dat kan in ieder veld waar privé bij staat.

 

Hoi @JanD 

Bedankt voor de hulp, bij deze toegevoegd!

Nu komt een moderator erop terug zei u toch?

 

Hoi @JanD 

Bedankt voor de hulp, bij deze toegevoegd!

Nu komt een moderator erop terug zei u toch?

 

Hallo @Jarno1402 alles binnen dit forum wordt gelezen door het moderatieteam en waar nodig actie ondernomen, echter op volgorde van binnenkomt volgens het FiFo-principe, dus het kan 1 of meerdere dagen duren voordat men reageert.

 

 

Hoi @JanD,

 

Duidelijk! Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @JanD 

Bedankt voor de hulp, bij deze toegevoegd!

Nu komt een moderator erop terug zei u toch?

 

Zoals eerder aangegeven: 

Nee, dat kunnen de moderators niet regelen. Ook zij kunnen alleen maar een melding (ticket) inschieten naar de backoffice. 

Je gaat er dus op deze manier niets mee opschieten. Het wachten is op een actie vanuit de backoffice. Ik vrees dat dat op zijn vroegst volgende week wordt opgepakt. In het weekend werken zij niet. 

Hoi @Noordzee ,

 

Dan hoop ik alsnog dat de moderators misschien in direct contact kunnen komen met de backoffice. Dit verhaal speelt zich nu al 2 weken af en het enige wat gedaan moet worden is het ticket even afsluiten zodat wij bij de extra diensten kunnen. Heb al 6 keer aan de bel gezeten met de klantenservice, maar zij kunnen ook niet meehelpen. Kan toch niet zo zijn, dat je twee weken in je abonnement zit en dat de backoffice nog steeds niet in staat is geweest om je bestel / aansluitingsticket af te sluiten. 
Je begint zo ook echt niet prettig aan een nieuw abonnement met een nieuwe provider. 

Reputatie 7
Badge +28

Ik begrijp je standvastige pogingen. Herken dat wel. Bij mij stond het ook zo’n vijf weken geblokkeerd na een wijziging en kon toen ook al die tijd wachten voor het doorvoeren van de volgende wijziging. 

Reputatie 7
Badge +15

@Jarno1402 Wat lastig dat je ticket nog open staat. 

Ik begrijp dus dat de diensten wel naar behoren werken. 

Ik zag ook dat je je forumprofiel al had ingevuld.

Als ik een controle uitvoer op de verbinding, dan krijg ik nog geen melding dat er een modem aangesloten is geweest. 

Heb je een mogelijkheid om je modem een harde reset te geven, zodat deze zich opnieuw bij ons aanmeldt? 

Mocht dit niet lukken ga ik uitzoeken wat mijn andere mogelijkheden zijn! 

Goedemiddag @Rutger_ 

 

Allereerst bedankt voor de reactie!

 

Inderdaad werken de diensten naar toebehoren. Zowel met internet als met de tv hebben we tot op heden geen problemen gehad. Alleen kunnen wij niet bij de extra diensten. 
 

Momenteel ben ik op werk, maar vanavond voor 19:00 uur zou ik de modem een harde reset geven. Als ik het goed las duurt dat ongeveer een half uur. 
 

Ik hoor graag van u of het probleem opgelost is nadat de modem gereset is. 
 

Alvast bedankt voor uw hulp.

 

Met vriendelijke groet,

Jarno Staal
 


 

 

Goedenavond @Rutger_ 

 

Zojuist heeft de modem de reset gehad!

Ik hoor graag van u! 
 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Met vriendelijke groet,

Jarno Staal

Reputatie 7
Badge +15

@Jarno1402 Bedankt! Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's. 

Ik heb geen mogelijkheid om het ticket zelf te sluiten, maar ik heb wel een bericht doorgezet. 

Mijn collega gaan hiermee aan de slag. Normaal gesproken koppelen zij dit terug. 

Als ik eerder meer informatie ontvang zal ik het zo snel mogelijk laten weten! 

Goedemiddag @Rutger_ 

 

Bedankt voor het doorzetten van het bericht!

En alsnog bedankt voor de hulp.

Wij wachten rustig af totdat we van u of van uw collega horen!

 

Met vriendelijke groet,

Jarno Staal

Reputatie 7
Badge +15

@Jarno1402 Als ik het goed zie dan is het ticket gisteren gesloten. 

Ik zie wel dat mijn collega intern nog iets heeft doorgegeven.

Maar het zou al wel mogelijk moeten zijn om extra diensten aan te zetten en te gebruiken! 

Goedemorgen @Rutger_ 
 

Allereerst bedankt voor de reactie en de hulp tot op heden.

 

Helaas zie ik zelf momenteel nog geen veranderingen, in de MijnKPN app staat nog steeds bekijk de bestelstatus en ook heb ik tot op heden nog geen mail gehad voor het account voor Viaplay. Ook via de tv kan ik geen zenderpakket afsluiten voor Viaplay. 
 

Gr,

Jarno