Beantwoord

Kan ik een openstaande order annuleren?

  • 2 July 2023
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Badge

Kan ik mijn lopende bestelling ook gewoon annuleren ?de lopende bestelling duurt nu al zo n 3 maanden dus ben er wel klaar mee.

John

 

Admin: Afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 3 July 2023, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Kan ik mijn lopende bestelling ook gewoon annuleren ?de lopende bestelling duurt nu al zo n 3 maanden dus ben er wel klaar mee.

John

Hallo @jhsmd62 dat kan, dan doe je eerst het andere deel wat je in orde wilt hebben en als dat afgerond is pak je de originele bestelling weer op.

De KPN-systemen kunnen maar 1 opdracht per klant tegelijk aan. Ze gebruiken waarschijnlijk nog buizen-computers uit de jaren 50 van de vorige eeuw toen het nog een staatsbedrijf was.

Nu is het een commercieel bedrijf, maar het staats-denken (ambtenarij) doolt hier en daar nog rond, daar er nog veel oud-ambtenaren werken en denken als PTT’err  bij KPN.

Reputatie 7
Badge +13

Ik snap dat je er dan even klaar mee bent @jhsmd62. Ik zou dan even contact zoeken met de afdeling Opzeggingen en Contracten op 0800-0402. Dan kunnen ze daar even naar kijken.