Beantwoord

Kan ik verschillende KPN ID's op zelfde aansluitadres hebben?

  • 3 January 2023
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Goedemiddag,

hierbij mijn eerste bericht op dit forum 😀

zou iemand mij kunnen helpen met de volgende vraag?

Momenteel maken wij thuis gebruik van een alles in een pakket van KPN met daarin gekoppeld een KPN ID.

indien wij een mobiel abonnement afsluiten zouden wij graag willen dat deze een eigen KPN ID heeft/krijgt. zo heeft onze zoon de gelegenheid om zijn eigen abonnement instellingen aan te passen en of het verbruik te zien zonder dat hij wijzigingen kan doorvoeren aan het alles in een pakket.

 

is dit mogelijk? dit betekend dus meerdere KPN ID's voor de verschillende diensten.

 

icon

Beste antwoord door GeSp 3 January 2023, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @gijs_2023 

 

Ja dat kan prima, je moet er dan wel voor zorgen dat je die dan als apart los abonnement afsluit, als je hem als extra abonnement afsluit komt het op 1 factuur en dan kan je de abonnementen niet ieders apart een KPN ID geven zonder dat weer eerst te laten splitsen.

Voor elk KPN ID moet je ook een ander e-mailadres gebruiken.

 

Goedemiddag @GeSp,

bedankt voor de snelle reactie!

Als losse bestelling plaatsen via KPN.nl op zoon eigen naam en rekeningnummer volstaat denk ik als apart los abonnement?

hierbij word er een aanvraag gedaan op zijn eigen naam/rekeningnummer maar op ons gezamenlijk adres.

Reputatie 7
Badge +18

Goedemiddag @gijs_2023 

 

Ja dat volstaat, dan is hij apart klant.

 

Zolang hij op hetzelfde adres staat ingeschreven kan je hem dan ook aanmelden voor Husselvoordelen zodat je onderling mb's kan delen, zie daarvoor deze pagina: https://www.kpn.com/combivoordeel.htm

Hallo @gijs_2023 ja hoor, dat kan.

Zelf heb ik 3 ID’s op 1 adres, 1 voor het forum, 1 voor het thuisabo en 1 voor de mobiele abo’s.

Â