Vraag

Kan in MijnKPN niks wijzigen, wel inloggen

  • 19 August 2022
  • 9 reacties
  • 68 keer bekeken

Al ruim twee weken kan ik wel inloggen in mijn.kpn maar kan ik niets wijzigen. Als ik op “THUIS” druk, krijg ik wel overzicht van abonnement, maar moet ik daarna opnieuw inloggen en kom ik bij “MOBIEL” uit.  Inmiddels verschillende keren klantenservice gebeld, maar krijg alleen te horen dat ik niet de enige ben en dat ze niet weten wanneer probleem wordt opgelost. Als ik vraag waar ik kan melden, krijg ik als antwoord “dat weet ik echt niet”. 😡. Hele slechte zaak! Iemand een oplossing?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Linda1967a 

 

Ik heb het hier net geprobeerd met de Firefox browser, hiermee lukte het mij wel om door de opties heen te bladeren op de MijnKPN website.

Misschien ook even via een andere webbrowser proberen, wellicht lukt het bij jou dan ook.

Dank je wel. Helaas lukt het ook met firefox niet. Chrome ook al geprobeerd. 

Reputatie 7
Badge +18

Jammer dat het bij jou niet lukt.

Je hebt ook de tag MijnKPN app ingevuld, heb je met de KPN app op je telefoon hetzelfde probleem?

Inderdaad ook in de KPN app. Heel vervelend. Vooral omdat je nergens terecht kunt met je klacht. Klantenservice zegt gewoon dat ze ook niet weten wie het op kan lossen en dat ik niet de enige ben.

 

Reputatie 7
Badge +18

Hopelijk kan een KPN medewerker zien wat er bij jou fout gaat, het duurt soms even voor ze aan een topic toe komen.

Vul i.i.g. alvast je profiel in zodat ze er gelijk naar kunnen kijken als je topic aan de beurt is: https://forum.kpn.com/settings/profile

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Linda1967a, welkom op ons forum! Er is momenteel een issue dat je niet zelf al de gegevens van je mobiele abonnement kunt wijzigen via je MijnKPN.
Is dat waar je tegenaan loopt? Daar is momenteel nog geen oplostermijn voor bekend maar wordt in ieder geval aan gewerkt.

Voor wijzigingen aan je abonnement kun je ook altijd even met ons bellen op 0800-0402

Is het mijn telefonische collega's nog gelukt je abonnement te wijzigen?

Hallo Thomas. Dank voor reactie, maar het gaat erom dat ik in mijn KPN geprobeerd heb ons thuis/tv abonnement aan te passen. Ik kan wel zien hoe ons abonnement is opgebouwd, maar ik kan niets veranderen. Wilde Netflix toevoegen maar krijg dan iedere keer melding dat ik uitgelogd ben, of ik misschien nog niet klaar was in mijn.kpn en opnieuw wil inloggen en kom dan op de pagina van ons mobiele abonnement terecht. Of ik daar iets kan veranderen weet ik niet omdat ik niets wil veranderen (en al blij ben dat er iets goed loopt). Netflix heb ik inmiddels geregeld via Netflix dus dat is uiteindelijk geregeld. 
Jouw telefonische collega’s wisten niet hoe ze het probleem konden oplossen, meldden dat ik niet de enige was en dat ze ook niet wisten wie er eventueel wel zou kunnen helpen. Eerlijk gezegd redelijk beschamend voor een klant die al heel veel jaar klant is, met alle producten en onlangs nog alle abonnementen meeverhuisd heeft naar een nieuw adres. En helemaal erg dat het totaal onmogelijk lijkt iemand te spreken te krijgen. Dat was bij het verhuizen van het abonnement wel anders 😡

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat schiet dan niet op nee. Als ook mijn telefonische collega's het niet kunnen wijzigen lijkt er toch iets anders aan de hand te zijn inderdaad.
Fijn dat je het uiteindelijk via Netflix zelf op hebt weten te lossen! Ik ga er vanuit dat de problemen wel opgelost zijn tegen de tijd dat je iets anders aan je abonnement wilt wijzigen. Sorry voor het ongemak! Ik zal je feedback doorgeven.

Is er nu werkelijk geen andere oplossing? Voelt niemand zich nu verantwoordelijk? Alles moet je regelen via mijn.kpn. Je kunt niemand te spreken krijgen! En wat is het antwoord …. Waarschijnlijk is het wel opgelost als je weer eens iets wilt wijzigen. Sorry voor het ongemak 🤬. Probeer een storing verholpen te krijgen. Te gek voor woorden.