Beantwoord

Kan KPN Thuis niet koppelen aan KPN ID

  • 23 November 2021
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds vandaag is mijn Internet abonnement actief geworden. Het werkt op zich prima maar ik merk dat ik op zolder echt belabberd bereik heb en daar zit ik doorgaans te werken. De oude ziggo wifiboosters die ik heb werken wel maar dus niet echt goed. 

Ik had begrepen dat ik via de wifi manager o.i.d. korting zou kunnen krijgen op de smartwifi boosters. Daar ben ik wel in geïnteresseerd maar daarvoor moet ik dus het Thuis abonnement koppelen aan mijn KPN ID. Wat ik ook probeer de website geeft steeds aan dat hij het abonnement niet herkent. Of ik nu aangeef vanaf de thuis locatie te verbinden of niet. 


Kan iemand me hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door RBxx 25 November 2021, 09:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1

Na 3 dagen lukt het opeens wel. Topic mag gesloten worden. 

Reputatie 7
Badge +21

Na 3 dagen lukt het opeens wel. Topic mag gesloten worden. 

 

Hallo @MKWZ 

Het duurt inderdaad een paar dagen na de activering voordat de administratieve zaken afgerond zijn. Dan kan je ook MijnKPN toevoegen. 

Deze vraag zie ik vaker voorbij komen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MKWZ, zoals je al hebt gemerkt kan het inderdaad een paar dagen duren voordat de activatie van je abonnement volledig is verwerkt in alle relevante systemen. Top dat het inmiddels gelukt is! 

Ben je er ook al uitgekomen met de WifiManager

Reputatie 1

Hi maja,

 

ja dat is gelukt, de WiFi boosters zijn onderweg. Dankjewel :)

Reputatie 7
Badge +20

Ah, helemaal super! :blush: