Vraag

kan mijn overzicht niet zien in MijnKPN

  • 5 October 2021
  • 9 reacties
  • 89 keer bekeken

bij inloggen wel de betalingen maar het overzicht komt er niet op



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @jadero 47 ,

Misschien staan de producten nog niet toegevoegd? Klik op producten en dan toevoegen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @jadero 47 , ziet het overzichtscherm er bij jou ook zo uit? Ik heb alleen een Thuis abonnement.


Het linkerdeel wordt alleen gevuld als je een KPN Mobiel abonnement hebt (bundel informatie).

Voor de overige informatie klik je in de bovenbalk op Producten en dan verschijnt een volgend scherm waar je het gewenste product kan kiezen. Daar vind je alle details.

ja zo ziet het eruit ik heb internet tv en huistelefoon

Reputatie 7
Badge +16

Hi @jadero 47! En als je onderstaand :point_down_tone4: controleert, zie je dan wel de details van jouw Internet + TV + Telefoon abonnement terug?

 

 

Voor de overige informatie klik je in de bovenbalk op Producten en dan verschijnt een volgend scherm waar je het gewenste product kan kiezen. Daar vind je alle details.

 

ja de  facturen kan ik zien maar kan nergens mijn contracht vinden

Reputatie 7
Badge +16

Ook niet als je klikt op “Producten” en kiest voor “Internet”? Is daar geen informatie te vinden over je abonnement, bijvoorbeeld welk abonnement je hebt of de einddatum van het contract?

nee kan niets zien:thinking:

Reputatie 7
Badge +16

Onder het tabblad “Producten” heb je de mogelijkheid om abonnementen te ontkoppelen: wil je dit eens doen, uitloggen + opnieuw inloggen en dan het abonnement opnieuw koppelen aan jouw MijnKPN account? Maakt dat een verschil?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!