Beantwoord

Kan oude multisim niet opzeggen omdat Apple Watch waarop deze stond is ingeleverd voor reparatie

  • 11 November 2022
  • 5 reacties
  • 760 keer bekeken

Na drie dagen met de KPN (helpdesk/ supervisor/winkel) in de weer geweest te zijn om mijn nieuwe Apple Watch te koppelen aan een multisim heb ik geen oplossing gekregen dan een sms bericht met een verwijzing naar de KPN website voor informatie !!?? 😤

Probleem was dat mijn oude Apple Watch defect bij apple is ingeleverd/ verzonden, nadat de watch was “leeg gemaakt” en KPN de optie multisim in “mijn KPN” bij de optie’s had weggehaald.

Hierna kon ik mijn (nieuwe) Apple Watch 7 cellular niet met een KPN multisim/ abonnement verbinden, omdat ik dan de melding kreeg : > om multisim op deze Apple Watch in te stellen moet je eerst de andere opzeggen;

> Dit doe je door in de Apple Watch app naar “ beheer KPN-NL acccount” te gaan.

Opzeggen is gebeurd door mij en Apple door de oude watch “leeg te maken” en in de app is item “beheer KPN-NL account “ niet aanwezig.

Samenvattend als je een watch hebt verbonden met een multisim en je moet/ wil een andere/ nieuwe watch verbinden LET OP !

Ten slotte, ik weet niet wat ik meer kan doen dan dat ik tot nu heb gedaan en ben wel een beetje bedroefd over de ondersteuning door KPN en overigens ook van Apple die mij ook niet kon helpen 🥲

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 17 November 2022, 12:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Marans! Begrijp ik goed dat de oplossing zou zijn de e-sim te ontkoppelen van je Apple Watch terwijl je deze niet meer in bezit hebt? Dit is namelijk mogelijk. 

Ik snap niet goed waarom de telefonische klantenservice via 0800-0402 dit niet voor je heeft kunnen doen. Wil je in dit geval je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan maak ik een notitie in het systeem zodat een medewerker daar je verder kan helpen.

Reden dat ik het zelf niet direct voor je kan doen is omdat we via de telefoon eerst een paar dingen willen bevestigen. Dit lukt door de werkwijze van het forum niet. 

Laat het hier weten als je profiel is ingevuld en ik help je gelijk verder! 🙂

Beste @Marans

Ik ben benieuwd of het is opgelost. Ik loop namelijk tegen hetzelfde probleem aan.

En het is ook nog niet opgelost. 
 

Groet

Reputatie 7
Badge +17

@Ipop ik zie dat het in een ander topic is opgelost. 🙂

Klopt dank je wel! Ik ga straks even kijken of het lukt! 

Het werkt weet! Dank je wel en hele fijne dagen nog.