Vraag

Klantnummer?

  • 9 September 2020
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Hallo,


ik probeer in MijnKPN mijn thuis-product te koppelen. Er wordt om een klantnummer gevraagd. Dat staat op de factuur en is 11 cijfers lang, maar dat schijnt 1 cijfer teveel te zijn, dus het lukt niet  

 

Iemand raad?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Zottelotte, welkom! Zou je jouw forumprofiel willen invullen (naam, NAW gegevens en laatste 3 cijfers van het IBAN in het veld ‘persoonlijke opmerking’). Reageer even als je dit gedaan hebt. Dan help ik je aan je klantnummer. 

Hoi Erik, gegevens zijn ingevuld!

Reputatie 7

Dank je, Lotte. Ik zie hier dat je een Telfortklant bent die net naar ons gemigreerd is. Je kunt dan het product koppelen met je Telfort klantnummer (ik heb hem voor de zekerheid in je profiel gezet). Alleen het lijkt erop dat nog niet alle systemen aan onze kant alles goed ingeladen hebben. Ik wil je dan ook vragen om even het weekend af te wachten en het maandag nog eens te proberen. Mocht het dan alsnog niet lukken, geef het aan. Dan zoeken we dit verder uit.

Ok, doe ik, dank je wel.