Beantwoord

Klantnummer vast bellen voor koppelen MijnKPN

  • 11 March 2021
  • 5 reacties
  • 191 keer bekeken

Hi!

 

Ik zou graag mijn vaste telefoon abbo linken aan mijn nieuwe MyKPN account. Dit heeft een klanten nummer nodig. Echter ik heb elke nummer geprobeerd dat op mijn papier factuur staat, maar geen van die nummers zijn wat MyKPN wilt.

 

Kunt u mij helpen met het achterhalen van mijn klanten nummer?

 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door RBxx 28 December 2021, 22:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @foxgalileo. Ik heb met de gegevens in je profiel het abonnement nagekeken en dit gaat om een zogeheten PSTN abonnement. Hiervoor kan je geen MijnKPN aanmaken. Wellicht kan ik je helpen bij het deel waarvoor je de MijnKPN nodig hebt? 

Welkom op het forum @foxgalileo. Ik heb met de gegevens in je profiel het abonnement nagekeken en dit gaat om een zogeheten PSTN abonnement. Hiervoor kan je geen MijnKPN aanmaken. Wellicht kan ik je helpen bij het deel waarvoor je de MijnKPN nodig hebt? 

 

Hi Bram,

 

Excuses voor de late reactie, ik had hier helemaal geen notificatie van gekregen!

Op dit moment heb ik internet van XS4ALL (dat soort van deel uitmaakt van KPN als ik het goed begrijp?). Nu zou ik graag overgaan op een inclusief abbo van KPN met gekoppelde telefoon en internet, maar ik wil mijn oude nummer bewaren.

 

Daarom dacht ik dat ik hiervoor een MijnKPN nodig heb.

 

Misschien kunt u mij hiermee verder helpen?

 

Groet,

Reputatie 7
Badge +17

@foxgalileo ja dat kan! Zou je nog wel aan kunnen geven of het nummer alleen gebruikt wordt om te bellen of dat je er bijvoorbeeld ook een alarmcentrale aan verbonden hebt? Daarnaast heb je voor het bestellen van een KPN product zelf nog geen MijnKPN nodig. Je kan internet gewoon bestellen via onze website. De reden dat ik vraag naar bijvoorbeeld een alarmcentrale is dat je dan eerst het best even kan controleren omdat die niet altijd passen op de zogeheten VOIP lijn die je krijgt met een Hussel abonnement. Als je de lijn alleen gebruikt om te bellen en gebeld te worden dan kan je een pakket bestellen. Mocht dit niet lukken zou je dan hier laten weten welke producten je wilt hebben? Dan kan ik je laten weten welk pakket daar het best bij past. :relaxed:

Precies hetzelfde probleem. Ik kan geen klantnummer vinden op de vast bellen factuur.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Stangg 

Gaat dit om een oude analoge telefoonaansluiting (PSTN), dus niet aangesloten op een modem?

Zoals moderator @Bram_ hierboven ook aangeeft is dit niet te koppelen aan een MijnKPN account, omdat dit oude systeem volledig gescheiden is van de andere diensten. Je kan alleen kiezen hoe/waar je de factuur ontvangt.

Zie deze link naar de KPN website: Ik wil mijn factuur per post of mail ontvangen | KPN

Hoe pas ik mijn instellingen aan?

Geef je wijziging telefonisch aan ons door via 0800 0402

Je aangepaste factuurinstellingen gaan in vanaf de volgende factuurperiode.