Beantwoord

Klantnummer wordt niet herkend door MijnKPN

  • 16 December 2022
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

In de MijnKPN app wil ik 2 nummers toevoegen aan het abonnement dat ik heb. Hierin zitten 5 nummers waarvan er slechts 3 worden herkend. Als de overige 2 probeer toe te voegen geeft die de foutmelding, na het verifieren van het nummer via SMS, dat het klantnummer niet overeenkomt met het klantnummer dat is gekoppeld aan het nummer. Ik heb het klantnummer van de meest recente factuur gepakt om in te vullen. 

Hoe kan ik nu de overige 2 nummers toevoegen aan de MijnKPN app?

icon

Beste antwoord door GeSp 16 December 2022, 23:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @LucienDW 

 

Staan die telefoonnummers dan ook vermeld op de factuur die je bekijkt?

Als die 2 nummers apart worden afgeschreven bij je bank zou je het bijbehorende klantnummer ook moeten kunnen vinden in de omschrijving van de incasso op je bankrekening.