Beantwoord

Kom niet voorbij beheerderswachtwoord KPN Thuis App

  • 1 September 2020
  • 12 reacties
  • 891 keer bekeken

Ik heb een experia box V9 en 2

experia wifi kastjes, alles al helemaal gereset en de kpn thuis app opnieuw geïnstalleerd, maar kom nog steeds niet voorbij het beheerderswachtwoord! 

wie weet hoe ik dit ga oplossen??

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Twillems88 6 September 2020, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u het admin wachtwoord wat onder op de versterkers staat geprobeerd? 

Jazeker, heb het wachtwoord van beide versterkers geprobeerd, ook het wachtwoord wat op het modem

staat, geen succes helaas.

Ook het admin wachtwoord waarmee in kan loggen in de webinterface werkt helaas niet

Reputatie 7
Badge +24

Jazeker, heb het wachtwoord van beide versterkers geprobeerd, ook het wachtwoord wat op het modem

staat, geen succes helaas.

Op de v9 staat geen beheerderswachtwoord. Wel een WiFi wachtwoord. Maar daar heb je niets aan voor de app. Op de versterkers staat wel een "admin password". Heeft u dat gebruikt? Van beide versterkers geprobeerd? 

Reputatie 7
Badge +24

Ook het admin wachtwoord waarmee in kan loggen in de webinterface werkt helaas niet

Heeft u al eens ingelogd op de webinterface van de versterkers? http://192.168.2.150

Ook het admin wachtwoord waarmee in kan loggen in de webinterface werkt helaas niet

Heeft u al eens ingelogd op de webinterface van de versterkers? http://192.168.2.150

Zojuist geprobeerd, helaas ook zonder succes.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Twillems88 en welkom op het forum! Ik heb hieronder wat tips uit een ander topic bij elkaar gesprokkeld, ik hoop dat die bij jou ook voor de oplossing zorgen! 

  • Je kunt het beheerderswachtwoord wijzigen door in te loggen op de versterker en het daarin aan te passen. Als je op deze pagina de versterker kiest die je gebruikt en daarna voor inloggen op de webinterface kiest, dan wordt daar uitgelegd hoe je inlogt op de versterker. 
  • Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord van de eerst aangesloten (primaire) Experia Wifi. Als dat wachtwoord nog niet eerder gewijzigd is, is dit het wachtwoord, dat op de sticker aan de onderzijde van dat apparaat staat. 
  • Als deze wel gewijzigd is en/of je weet niet meer welke versterker als eerste aangesloten was, dan raad ik je aan om alles resetten en opnieuw aan te sluiten. Er wordt dan weer gebruik gemaakt van het standaard beheerderswachtwoord. Doe dit als volgt:
    • ontkoppel de Experia Wifi's
    • reset je Experia Box
    • reset de Experia Wifi's
    • verwijder de KPN Thuis app van je telefoon
    • herstart je telefoon
    • herinstalleer de KPN Thuis app
    • herkoppel de Experia Wifi en herinstalleer ze via de app

Hoi @Sanne_M ,

 

Die stappen heb ik inmiddels al vaak doorlopen en helaas geen effect, contact gehad met Kpn en mijn account moet blijkbaar gereset worden. 
Ik zou binnen 48 uur terug gebeld worden. Hopen dat dat wel werkt dan!

Reputatie 7
Badge +17

Aan je inzet kan het dan zeker niet liggen. 😄 Fijn dat mijn collega het door heeft gezet. Mocht je na 48 uur nog niks hebben vernomen, trek je hier dan weer aan de bel? Als je dan ook je forumprofiel aan zou willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant kan ik hem meteen doorpakken. Hopelijk is het snel geregeld! 

Reputatie 1

Die 48 uur duurt wel lang zeg , jammer dat er geen respons komt wT het probleem was

HoI @ulbert . Dit is een topic uit 2020.

Heb jij ook issues met MijnKPN?

Reputatie 1

HoI @ulbert . Dit is een topic uit 2020.

Heb jij ook issues met MijnKPN?

heb mijn kpn , heb imiddels opgelost kon plots weer inloggen heb daar in direkt het w8 woordt veranderd  nu lijkt het opgelost te zijn

op het tandwieltje geklikt daar staat beheerderw8woord   en heb daarin veranderd  en klaar