Beantwoord

Koppelen abonnement lukt niet in nieuwe KPN ID

  • 30 June 2023
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een nieuw mobiel nummer waardoor de tweestaps verificatie niet meer werkt. Heb daarom een nieuwe KPN ID aangemaakt en wil het bestaande KPN internet abonnement koppelen. 

 

Ik doe dit thuis op een computer verbonden via de KPN wifi, de foutmelding is steeds dat ik niet verbonden ben met de KPN wifi terwijl ik op internet bezig ben met koppelen ??? 

icon

Beste antwoord door Piet99999 30 June 2023, 04:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 1

Het is nu wel gelukt op mijn mobiel met de KPN App, op mijn laptop lukte het niet. KPN App weer verwijderd en dus weer beschikbaar op mijn laptop en verificatie op mijn nieuwe mobiele nummer :).