Beantwoord

Koppelen in mijn kpn van product toevoegen lukt niet

  • 13 August 2021
  • 1 reactie
  • 141 keer bekeken

Nieuw gebruiker van KPN, Nog niet aangesloten, zit in overstap fase.

Echter heb mijnkpn id etc en nu probeer in de producten te koppelen aan mijnkpn.

Dit lukt maar niet, alles ingevuld als niet thuis (anders zegt systeem dat ik geen kpn internet heb, wat klopt nl niet aangesloten yet.

Na invulling vanklantnr en bank nr 3 cijfers etc start het scherm op maar blijft hangen  en zie ik eenscherm met wat balken die aan het laden zijn. Maar geen gegevens komen.

 

Wat Nu??

Groet

J

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 August 2021, 07:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Peeren ,

Je kunt nu nog geen gebruik maken van Mijn KPN. 
 

Even wachten tot de aansluiting is gerealiseerd. Pas na één of twee werkdagen na de start van de nieuwe aansluiting is de achterliggende administratie gereed en kun je gebruik maken van Producten toevoegen op Mijn KPN. 
 

Even geduld dus nog…….