Beantwoord

Koppelen TV en internet in MijnKPN lukt niet

  • 13 November 2022
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb een mobiel abonnement KPN nr **** klantnr ******
ik heb een glasvezel abonnement voor TV en internet ******

bij inloggen met mijn KPN Id kan ik alleen mijn mobiel nr zien.
Bij het trachten te koppelen van mijn TV/internet abonnement moet ik de laatste 3 cijfers van mij bankrekening invullen ***, dat wordt niet herkend.

kunt u mij verder helpen om de 2 producten aan elkaar te koppelen?
Ik wil gebruik maken van jullie virusscanner maar moet dan een KPN-ID hebben waar mijn glasvezel-internet aan gekoppeld is.

groet, Rob Zeijen

 

Admin: Privégegevens verwijderd

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 18 November 2022, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @RobIphone, zoals je ziet hebben we de privégegevens uit je bericht gehaald. In verband met privacy is het van belang om nooit privégegevens openbaar op internet te delen. 

Wij hebben niet de mogelijkheid om een abonnement voor jou aan MijnKPN te koppelen, dat kan je alleen zelf doen. Dat je de melding krijgt dat de laatste 3 cijfers van de IBAN niet kloppen is wel gek. Ik zie dezelfde gegevens in het systeem staan. Heb je dit op verschillende apparaten en in verschillende browsers geprobeerd? 

Ik heb inmiddels mijn bestaande kpn id verwijderd en toen een nieuwe gemaakt en alles gekoppeld. 

Reputatie 7

Dat is een rigoureuze oplossing, maar het werkt wel dus! Goed om te lezen dat het gelukt is, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.