Beantwoord

Koppelen van internet abonnement in Mijn KPN lukt niet

  • 30 January 2021
  • 5 reacties
  • 182 keer bekeken

MijnKPN account heeft alleen mijn mobiele telefoon vermeld. Ik probeer nu mijn internet / wifi / KPN tv pakket toe te voegen, maar nadat ik de laatste drie cijfers van mijn bankrekening nummer heb opgegeven (stap 3), krijg ik een foutmelding dat ik niet met het internet verbonden ben. Voor de duidelijkheid:

1/ Ik ben rechtstreeks met een LAN-kabel verbonden aan de Experia Box v10, dus ik weet wel zeker dat ik gebruik maak van mijn KPN-internetconnectie.

2/ Ik heb zowel Firefox als Google Chrome geprobeerd - geen verschil, zelfde foutmelding.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

icon

Beste antwoord door Cees de Regt 31 January 2021, 17:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

NB: hier een PrtScr met de foutmelding in oranje (ik heb alleen even mijn rekeningnummer anoniem gemaakt).

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Cees de Regt 

 

Je hebt niet toevallig een VPN verbinding open staan?

Reputatie 7
Badge +28

Apart @Cees de Regt ,

Ruim twee jaar geleden had je hetzelfde probleem : 

Maar heb je onlangs wat gewijzigd? De koppeling in Mijn KPN kan dan altijd pas na één of twee dagen. Dus probeer het in dat geval van de week nog eens. 

 

0 ;-Hallo @Cees de Regt 

 

Je hebt niet toevallig een VPN verbinding open staan?

 

Goed punt. Nee, geen VPN - die had ik al afgesloten. Maar koppelen is me gisteravond toch gelukt via mijn mobiel :slight_smile:. Nog steeds niet duidelijk waarom dat niet is gelukt via mijn laptop. Bedankt voor de suggestie!

Apart @Cees de Regt ,

Ruim twee jaar geleden had je hetzelfde probleem : 

Maar heb je onlangs wat gewijzigd? De koppeling in Mijn KPN kan dan altijd pas na één of twee dagen. Dus probeer het in dat geval van de week nog eens. 

 


Niets veranderd. Maar goed nieuws: ​koppelen is me gisteravond toch gelukt via mijn mobiel :slight_smile:. Nog steeds niet duidelijk waarom dat niet is gelukt via mijn laptop. Bedankt voor de hulp!

​