waarom krijg in godsnaam niet het gekoppelde product te zien in mijnkpn?
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineelwaarom krijg in godsnaam niet het gekoppelde product te zien in mijnkpn?
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Bekijk origineelHallo
Heb je wèl gereageerd op de bevestigings SMS op je mobiel?
Ja hoor al meerdere keren gedaan en elke x gereageerd op bevestigings sms
Hoi
Ik wil je vragen om te in loggen in jouw KPN ID via onze website en bovenaan te kiezen voor het tabblad "Producten".
Aan de rechterkant van de pagina staat de optie "Product toevoegen" en hier kies je voor "Product koppelen" en dan voor "Mobiel".
Als je hier het mobiele nummer invoert, ontvang je een verificatiecode per SMS. Deze code vul je in het gevraagde veld in MijnKPN: daarna is het mobiele nummer gekoppeld. Alle gegevens over het abonnement en verbruik zijn nu te vinden in jouw MijnKPN omgeving en in de MijnKPN app.
Lukt het om met deze stappen het mobiele nummer te koppelen aan MijnKPN?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.