Beantwoord

koppelen van nieuw 06

  • 20 December 2020
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

waarom krijg in godsnaam niet het gekoppelde product te zien in mijnkpn?

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 28 December 2020, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @MartenG , heb je het betreffende nummer al wèl gekoppeld en alleen zie je het nog niet terug?

Heb je wèl gereageerd op de bevestigings SMS op je mobiel?

 

Ja hoor al meerdere keren gedaan en elke x gereageerd op bevestigings sms

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MartenG en welkom hier! Is het inmiddels gelukt om jouw mobiele nummer te koppelen aan MijnKPN? Zo niet, wil je eens kijken naar de onderstaande stappen:

Ik wil je vragen om te in loggen in jouw KPN ID via onze website en bovenaan te kiezen voor het tabblad "Producten". 
Aan de rechterkant van de pagina staat de optie "Product toevoegen" en hier kies je voor "Product koppelen" en dan voor "Mobiel".

Als je hier het mobiele nummer invoert, ontvang je een verificatiecode per SMS. Deze code vul je in het gevraagde veld in MijnKPN: daarna is het mobiele nummer gekoppeld. Alle gegevens over het abonnement en verbruik zijn nu te vinden in jouw MijnKPN omgeving en in de MijnKPN app. 

Lukt het om met deze stappen het mobiele nummer te koppelen aan MijnKPN?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is om je producten nu in te zien in MijnKPN. Anders hoor ik het graag!