Beantwoord

KPN app werkt niet

  • 9 januari 2019
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Badge
De app werkt niet!

In het tabblad overzicht wordt vaak niet het verbruik getoond, dan blijft dit grijs.
Wordt het verbruik wel getoond, dan zijn de facturen niet beschikbaar en komt onder producten de melding product kan niet worden geladen.

Opnieuw installeren heeft geen enkele zin.

Graag hulp!
icon

Beste antwoord door Erik_ 22 januari 2019, 15:25

Ik zie nog geen gegevens van je, Abaco. Werkt de app inmiddels weer goed?

Edit: Abaco heeft in privébericht laten weten dat de app weer goed werkt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Kan me voorstellen dat dit heel irritant is, Abaco. Ik heb nog een paar vragen voor je. Op welk toestel ervaar je dit, merk en type? Je geeft aan dat opnieuw installeren niet helpt. Zou je eens, in je MijnKPN, het mobiele abonnement willen loskoppelen, en daarna opnieuw koppelen? Ik hoop dat dit als een soort reset fungeert en dat het daarna beter werkt.
Badge
Beste Erik,
Helaas dit werkt. Ik heb alle producten verwijderd en opnieuw toegevoegd.
Ik heb dit zo wel op mijn samsung s8 en op de website (pc)
Reputatie 7
Badge +27
Dan ga ik hier met je naar kijken, Abaco. Wil je op je profiel je gegevens invullen en me hier laten weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +27
Ik zie nog geen gegevens van je, Abaco. Werkt de app inmiddels weer goed?

Edit: Abaco heeft in privébericht laten weten dat de app weer goed werkt.

Reageer