Beantwoord

KPN betaalt mij niet/sloom terug!

  • 4 March 2021
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Wanneer betaalt KPN de creditnota/factuur: 11177023784 dd 01-03-2021 aan mij, klantnr: ***? M.vr.gr. Glenn van der Heijde

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 March 2021, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Glenn van der Heijde . Ik zie de factuur netjes in het systeem staan. Dat zou betekenen dat het bedrag op jouw rekening is gestort.

Kun jij dit bevestigen? Zo niet, raad ik jou aan om te bellen naar 0800 0402 en te vragen naar Collections.

Ik heb inmiddels  een (te laag) bedrag ontvangen. Maar de helpdesk/klantenservice had mij een hoger bedrag (in 2 delen) toegezegd/beloofd. Men had mij nl bevestigd dat mijn opzegging al sinds 11 december 2020 in jullie KPN-systeem staat.…

 

De enige opheffing die ik in het systeem zie staan is van 19-2. Wel zie ik dat de collega een creditering heeft gedaan omdat het al opgezegd had moeten zijn. Verdere details heb ik niet.

Mocht dit volgens jou niet kloppen, raad ik je aan om weer contact te zoeken met de afdeling die dit initieel met jou heeft afgesproken. Je kunt hiervoor bellen met 0800 0402 en ‘opzeggen’ inspreken.