Beantwoord

KPN Compleet issues na verhuizing, voordelen gaan verdwijnen omdat factuuradres niet klopt

  • 9 July 2022
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Hoi,

 

Ik ben recentelijk verhuist en heb via de site mijn internet thuis laten overzetten. Ik heb echter een gekoppeld mobiel abonnement (technisch gezien twee, als ik die van mijn vrouw ook nog koppel) die nog op het oude factuuradres staat, waarbij jullie, KPN, dreigen onze voordelen te verwijderen om precies die reden. Ik verwacht, heel raar, dat als ik verhuis dat ALLES MEEVERHUIST tenzij ik expliciet ergens aangeef dat het niet nodig/anders is. Goed, foutje, dat kan gebeuren, maar door een prachtig probleem op jullie MijnKPN website kan ik het niet eens zelf wijzigen. Kan IEMAND even kijken en dit voor ons (helpen) rechtzetten? En ja mijn nieuwe postcode en huisnummer wat ik ingeef kloppen, het huis staat er sinds 2004, en jullie vaste internet aansluitingslui konden het ook vinden.

*privégegevens verborgen

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 July 2022, 15:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Nou,gaat handig inderdaad hopelijk kan een kpn moderator hier helpen. Heb je je forum profiel ingevuld dan kunnen zij het beste helpen 

Ik dacht, laat ik het eens per telefoon proberen op het genoemde 0800 nummer. Je wordt door een automatisch menu geleid zonder dat je iemand te spreken krijgt. Ok, prima, als me dat leidt naar waar ik wezen moet. Ik krijg per SMS een link om mijn mobiel alsnog te verhuizen. Een link naar een locatie die volgens mijn browser een VERLOPEN CERTIFICAAT heeft. KPN, ik denk er serieus over om mijn mobiele abonnement maar eens te gaan heroverwegen bij jullie. Wat een troep. En jullie klantenservice bereiken is een drama. Ik ga nog een weekje wachten tot hier iemand reageert, en dan ga ik shoppen, want dit pik ik niet als betalende klant.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MK1977, welkom op ons forum!
Balen dat dit zo stroef gaat! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je hierover inmiddels al iemand gesproken? 
Ik vrees dat je hiervoor toch (tijdens kantooruren) bij mijn telefonische collega's bij 0800-0402 zult moeten zijn. Nadat de computer je een link gestuurd heeft wordt je automatisch ook doorverbonden naar een collega als je blijft hangen. Die kunnen dit dan meteen voor je rechtzetten.

 

*admin: kantooruren

Hoi @MK1977, welkom op ons forum!
Balen dat dit zo stroef gaat! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb je hierover inmiddels al iemand gesproken? 
Ik vrees dat je hiervoor toch bij mijn telefonische collega's bij 0800-0402 zult moeten zijn. Nadat de computer je een link gestuurd heeft wordt je automatisch ook doorverbonden naar een collega als je blijft hangen. Die kunnen dit dan meteen voor je rechtzetten.

 

Nou nee dus, de verbinding werd vanochtend automatisch verbroken nadat de link was verstuurd, dat werd ook aangekondigd. Maar ok, ik ga het nog eens proberen morgen.

 

Maar mag ik voorstellen dat IEMAND bij KPN checkt of jullie site op de genoemde plekken functioneert en eventueel laat herstellen? Dat zou enorm helpen in de nabije toekomst.

Reputatie 7
Badge +20

Ga ik doorgeven. Bedankt voor je feedback @MK1977!