Beantwoord

KPN heeft een verkeerd mailadres van mij, en het lukt maar niet dit aan te passen

  • 25 September 2022
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

We hebben al wel 10x gebeld met de klantenservice, maar het lukt niet om mijn mailadres aan te laten passen. Het staat wel goed in mijn account, maar als ze mij (mijn moeder) post sturen dan staat er steeds in dat de mails niet aankomen en dat ik dat aan moet passen. Maar het probleem is dus, dat ze het naar een verkeerd adres sturen. Ze hebben een V in mijn achternaam staan terwijl dat een F moet zijn.  Hoe kan ik dat regelen zonder weer een uur in de wacht te staan aan de telefoon? Het is om gek van te worden!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 28 September 2022, 11:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @MartineMarietta, als ik nu bij de actuele gegevens kijk, zie ik het juiste e-mailadres staan met een F i.p.v. de V. De laatste e-mails heb ik even nagestuurd naar het juiste e-mailadres.Â