Beantwoord

KPN ID

  • 19 October 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Vandaag  heb ik een mail ontvangen  dat telfort thuis  nu ook kpn is  eb ik mijn kpn app kan downloden

 

Nu heb ik al een KPN app  tbv mijn 2 Mobile abonnementen  en een digitenne abonnement.

Alleen log ik hier  onder ...@telfort.nl   ipv  het in de mail opgegeven ...@tiscali.nl email adres/

Wanneer ik onder ….@telfort.nl met paswoord  op de pc  of zijverrcode inlog op de app  zie ik alleen de mobiele  en digitenne ( thuis)  abonnementen.

 

Hoe zit dit  moet ik nu een nieuw KPN ID aanmaken

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 October 2020, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @avandeijl, welkom bij KPN met het Thuis pakket! :slight_smile: De gebruikersnaam die je in het welkomstbericht staat is vermoedelijk een naam waarmee je nog bij Telfort inlogde, die is meegenomen. Je kunt zelf kiezen onder welke KPN ID je jouw abonnementen zet, door in te loggen met de gewenste KPN ID en naar de product pagina te gaan kan je alle abonnementen daar aan koppelen. Daarna hoef je alleen nog maar met die KPN ID in te loggen en zie je alles. Lukt het daarmee?

Reputatie 7

Ik heb geen reactie van je gezien @avandeijl, is neem aan dat het gelukt is. Als dat niet zo is hoor ik het graag.