Beantwoord

KPN ID aanmaken lukt niet

  • 24 May 2020
  • 3 reacties
  • 191 keer bekeken

Ik wil net een nieuw kpn id aanmaken, maar hij geeft aan mailadres al in gebruik. Terwijl ik net heb gebeld met kpn en die zeiden dat ik een nieuw kpn id moet aanmaken? Maar dit lukt dus niet. 

Alle mails van kpn gaan nu naar mijn dochter haar mailadres. Ik zie in mijn kpn alleen maar mijn mailadres staan, dus hoe kan dit dan toch verkeerd blijven gaan? 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 May 2020, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @josek ,

Heb je niet toevallig nog een ander e-mailadres? 

Of maak anders desnoods via Mijn KPN nog een extra e-mailadres aan...

Probeer dan met dat nieuwe e-mailadres een nieuw KPN-ID aan te maken. 


*Admin: bericht samengevoegd met lopend topic

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @josek, dat is niet heel handig natuurlijk. We zoeken hier graag met je mee naar de oplossing!

Heb je al eens eerder een KPN ID aangemaakt? En met welk e-mailadres heb je dat nu geprobeerd te doen, dat van jezelf of dat van je dochter (waar al die mails binnen komen)? Ben je misschien nog verder gekomen met de tips van Noordzee? We horen graag hoe ver je gekomen bent.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @josek ,

Heb je niet toevallig nog een ander e-mailadres? 

Of maak anders desnoods via Mijn KPN nog een extra e-mailadres aan...

Probeer dan met dat nieuwe e-mailadres een nieuw KPN-ID aan te maken. 


*Admin: bericht samengevoegd met lopend topic

@josek 

Heb je het al geprobeerd met een ander e-mailadres?